اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دیدار مس کرمان و فولاد خوزستان؛ جدال در کویر

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان که پس از شناخت سرمربی خود در فصل جاری روند تکاملی و تغییرات اساسی را آغاز کرده است در شرایط کنونی تنها به دنبال دو چیز است، امتداد شکست ناپذیری و برد در بازی‌ها بعد.

دیدار مس کرمان و فولاد خوزستان؛ جدال در کویر

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، فولاد خوزستان پس از پیروزی‌های خانگی و تساوی‌های فراوان در بازی‌های گذشته و ثبت رکورد شکست ناپذیری در یکهزار و 200 دقیقه در شرایط کنونی این رکورد به دهانشان مزه کرده و به دنبال تداوم این شرایط هستند.

فولاد خوزستانی که در سال‌های قبل تنها تلاش می‌کرد از تیم‌های بزرگ در اهواز رنگ باخت را تجربه نکند؛ تیم‌های بزرگی مانند تراکتورسازی و استقلال تهران را در اهواز شکست داده و آن‌ها را به فرودگاه بین‌المللی اهواز روانه کرده است.

بیشتر مشکلات در فوتبال از حاشیه‌ها به وجود می‌آید و به این دلیل شاید «فرکی» اسم رمز فولاد خوزستان را برای برد در بازی‌های لیگ کشف کرده است و برای به این دلیل است که فولاد خوزستان بهترین نتیجه‌ها را در چهار سال گذشته کسب کرده است و رکوردی جدید نیز در بازی‌های لیگ برجای گذاشته است.

*تنها سهمیه آسیایی دل مردم خوزستان را شاد می‌کند

در فصل جاری خبری از حاشیه‌های سال‌های گذشته در فولاد خوزستان نیست و مدیر عامل این تیم تنها کسب سهمیه آسیایی را هدف نهایی فولاد خوزستان می‌داند و می‌افزاید: بازیکنان فولاد برای شاد کردن دل مردم خوزستان تنها به دنبال کسب سهمیه هستند و به این دلیل از همه توان خود برای برد در بازی‌های آتی استفاده می‌کنیم.

سیف‌الله دهکردی خاطر نشان می‌کند: مردم خوزستان تنها با گرفتن سهمیه آسیایی و عرضه فوتبال خود در آسیا شاد می‌شوند و به این دلیل همه در تیم فولاد برای این مهم در تکاپو هستند.

وی با تشکر از کادر فنی در استراتژی‌های ایجاد شده برای بازی‌های فولاد خوزستان می‌گوید: فولاد خوزستان در هر بازی دو هدف اساسی دارد، نخست حفاظت از دروازه خودی و ممانعت از به ثمر رسیدن گل توسط حریف و به ثمر رساندن گل‌های متعدد به حریف که این دو به یک اندازه و در شرایطی نیز گل نزدن حریف اولویت بیشتری دارد.

وی می‌افزاید: فولاد خوزستان تیمی حرفه‌ای است و کادر فنی و مربیان و بازیکنان و بدنه اجرایی تیم همگی در راستای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند و در این باره شبانه‌روز در حال کوشش هستند.

دهکردی می‌گوید: فولاد خوزستان و بازیکنان تنها به دنبال برد هستند و در این باره اختلافی وجود ندارد که چه بازیکنی به گل برسد و تعداد گل‌های چه بازیکنی بیشتر است تنها نتیجه گرفتن تیم مهم است.

*وضعیت تیم ایده‌آل است

تیم فولاد خوزستان قطعا در روزها و هفته‌های گذشته بهترین تیم لیگ‌برتری به شمار می‌آید زیرا نباختن در 13 بازی متوالی باعث شده است تا این تیم رکوردی در لیگ‌برتر فوتبال کشور به ثبت برساند و چنین موضوعی را نیز سرمربی این تیم نیز تائید می‌کند که فولاد خوزستان در بهترین شرایط جسمانی و آمادگی خود قرار دارد.

حسین فرکی خاطر نشان می‌کند: فولاد خوزستان در دور رفت مقابل مس کرمان شکست خورده است و در شرایط کنونی مترصد آن هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم و شکست بازی رفت را به جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بازیکنان تیم خوب است، می‌گوید: تیم فولاد خوزستان در شرایط کنونی وضعیت خوبی دارد و باید در راستای بهبود شرایط تیم در روزها و هفته‌های آینده تلاش بیشتری کنیم زیرا انتظار هواداران از فولاد خوزستان بالا رفته است.

فرکی می‌افزاید: در این بازی دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداریم و به این دلیل باید بکوشیم تا همه بازیکنان شرایط فولاد خوزستان را درک کرده و تلاش خود را مضاعف کنند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید می‌کند: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در هفته‌های گذشته وضعیت مس کرمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در این باره نیز اطلاعات خوبی از این تیم داریم.

وی می‌افزاید: برای مردم استان کرمان احترام ویژه‌ای قائل هستیم ولی فولاد خوزستان برای برد در این بازی شرکت می‌کند و می‌کوشد تا با دست پر و سه امتیاز این بازی به اهواز برگردد.

*وضعیت دو تیم در جدول

فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 21 بازی انجام داده و به دلیل تفاضل گل کمتر در با 37 امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارد و مس کرمان نیز با 21 بازی انجام شده و 28 امتیاز در رده 12 جدول رقابت‌ها قرار گرفته است.

بازی دو تیم قرار است شنبه 30 دی ماه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی شهرستان کرمان برگزار شود که به دلیل حساسیت این بازی برای هر دو تیم با استقبال ویژه هواداران همراه خواهد بود.

شاید حسین فرکی نیز نیم نگاهی به صدر جدول دارد و برای کسب امتیاز می‌کوشد که شرایط فولاد خوزستان را به روزهای پایانی و اما و اگر نکشاند و در همین روزهای نخست نیم فصل دوم شرایط فولاد خوزستان را از نظر کسب امتیاز در وضعیت خوبی قرار دهد.

فولاد خوزستان از نظر امتیاز در شرایط کنونی وضعیت خوبی دارد ولی برای کسب امتیازهای بعدی نیازمند برگزاری بازی‌های سختی است زیرا بسیاری از تیم‌هایی که از فولاد شکست خورده‌اند در شرایط کنونی در قعر جدول رقابت‌ها قرار دارند و نیاز مبرم به امتیاز دارند و برخی از صدرنشینان جدول رقابت‌ها مانند استقلال و تراکتورسازی تبریز نیز در صدر جدول به دلیل حضور کورس قهرمانی نیازمند امتیاز هستند و شرایط برای کسب امتیاز فولاد خوزستان روز به روز سخت‌تر می‌شود.

   =============

گزارش از: مجتبی نارنج پور

  =============

انتهای پیام/72006/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول