اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

راه‌یابی تیم فوتبال سایپا شمال به لیگ امیدهای کشور

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای مازندران سایپا شمال توانست با اقتدار مقابل تیم شهید متولی ساری به پیروزی چشمگیری دست یافته و به لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه کشور راه یابد.

راه‌یابی تیم فوتبال سایپا شمال به لیگ امیدهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای استان با پیروزی پرگل امیدهای سایپا شمال به پایان رسید.

این رقابت که در قائمشهر انجام شد جالب توجه بازیکنان و مسئولان بود چرا که با آمدن ناظر بازی جام در دست وی بوده و بدون هیچ مراسمی این دیدار به پایان رسید که این حرکت جایی بسی تاسف و تاثر دارد زیرا دستگاه‌های ورزشی استان می‌توانستند حداقل نماینده‌ای از خود را راهی این مراسم کنند.

چهار گل در این دیدار رد و بدل شد که زیباترین گل آن را علی حسینی بازیکن آینده‌دار تیم سایپا شمال به ثمر رساند و این بازیکن با دریبل تمامی بازیکنان و دروازه‌بان تیم حریف گلی را به ثمر رساند که تعجب همگان را به خود وا داشت.

از مسئولان شهری عادل عالیشان رئیس اداره ورزش قائمشهر، رمضانی فرمانده سپاه پاسداران، مهدی ابراهیمی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر و مهدی پیروزارم مدیرعامل سخت کوش سایپا حضور داشتند و جام قهرمانی را به سایپا اهدا کردند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال با کسب 42 امتیاز توانست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و با اقتدار به مرحله کشوری صعود کند.

انتهای پیام/86017/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول