اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علی کفاشیان

رئیس جدید هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور امروز در شهرکرد معرفی شد.

رئیس جدید هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه فوتبال می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر کشور داشته باشد، اظهار داشت: فوتبال یک ورزش جذاب و یک رشته خاصی است که مخاطبان و علاقمندان بسیاری در تمام نقاط دنیا و کشور ما دارد.

 عبدالرحمن قاسمی افزود: برهمین اساس با توجه به موقعیت و جایگاه فوتبال ما نیز باید توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی در استان داشته باشیم.

وی در ادامه هماهنگی با اداره‌کل ورزش و جوانان را از مهم‌ترین وظایف رئیس هیئت‌مدیره فوتبال استان دانست و گفت: داشتن برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدت و تعامل با دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر وظایف رئیس جدید هیئت فوتبال استان است.

قاسمی با تقدیر از زحمات مدیران سابق هیئت فوتبال این استان، خاطرنشان کرد: این مسئولان تلاش‌های فراوانی را در گذشته انجام داده‌اند اما به دلیل مشکلاتی از جمله عدم اسپانسر نتوانسته‌اند آن‌گونه که شایسته این استان نتیجه کار خود را به ثمر برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، نقش ورزش را در سلامت جامعه بسیار سازنده دانست و گفت: ورزش نقش بسیار سازنده‌ای در ایجاد سلامت و شادابی در جامعه دارد، لذا باید همه مسئولان استانی دست به دست هم بدهند و در رشد و ارتقای ورزش به ویژه ورزش فوتبال تلاش کنند.

قاسمی تصریح کرد: ورزش از منظر جامعه‌شناختی امری بیرونی و نوعی فرایند اجتماعی است و می‌تواند در حوزه تقویت و ارتقای سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/68008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول