اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج مستضعفین خبر داد

احداث 60 سالن ورزشی صالحین در بوشهر

معاون اداری و برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر سالن صالحین 70 درصد توسط سپاه و 30 درصد هم مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاران احداث می‌شود.

احداث 60 سالن ورزشی صالحین در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین بریمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتی اظهار داشت: رویکرد بسیج در شرایط فعلی حضور همه مردم در بسیج است و اینکه حضرت آقا فرمودند همه ملت ایران بسیجی‌اند جز کسی که عناد به نظام داشته باشد.

بریمانی خاطرنشان کرد: در این رویکرد جدید تمام مردم را عضو بسیج می‌دانیم و همه مردم باید در بسیج حضور یابند و طبق قانون برنامه پنجم ما باید با فراهم‌ کردن پشتیبانی‌های لازم برای جذب و به‌کارگیری سی ‌میلیون نفر از بسیج ده‌ها میلیونی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و علمی اقدام کنیم.

وی یادآور شد: به ازای 11 هزار جمعیت یک سالن صالحین احداث می‌شود و جهت شهرستان دشتی هشت سالن صالحین پیش‌بینی شده است و این فرصتی بی‌نظیر است.

بریمانی خاطرنشان کرد: تمام استان‌ها آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند و در استان هرمزگان 57 سالن در حال احداث است و استحکام آن تا زلزله‌های 12 ریشتری را جواب خواهد داد و این سالن‌ها تا 25 اسفند ماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

احداث 60 سالن صالحین در استان بوشهر

این مقام مسئول ادامه داد: در استان اصفهان 185 سالن ورزشی صالحین در دست اجرا است که 90 سالن آن تا عید نوروز سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسد و شهرداری اصفهان تعداد هشت قطعه زمین در اختیار بسیج قرار داده است که بعضی از این زمین‌ها تا 7 میلیارد تومان قیمت دارد.

بریمانی با بیان اینکه در استان بوشهر نیز 60 سالن ورزشی صالحین احداث می‌شود، هر سالن صالحین 70 درصد توسط سپاه و 30 درصد هم مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاران احداث می‌شود.

بریمانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر این که بسیج باید کارها را علمی انجام بدهد، افزود: الحمدلله تمام کسانی که در بسیج مشغول به کار هستند و تمام معاونان دارای مدارک تحصیلات کارشناسی ارشد هستند.

معاون اداری برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین به محل احداث این سالن‌ها اشاره کرد و گفت: مکان‌یابی سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین با توجه به جغرافیای منطقه‌ای و جغرافیای انسانی و با محوریت حوزه مقاومت بسیج انتخاب و احداث می‌شود.

عمده هدف دشمن حمله نرم به جوانان است

وی یادآور شد: ما برای آن‌هایی که زخمی فرهنگی هستند هزینه می‌کنیم و یکی از راهکارهای فرهنگی ورزش است.

بریمانی با اشاره به وی‍ژگی‌های فیزیکی این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: این سالن‌ها با ابعاد 450 مترمربع و با امکانات کف‌پوش، سیستم تهویه، سیستم نور و روشنایی برای ورزش‌های رزمی و توپی ساخته می‌شود.

وی یادآور شد: هدف عمده حمله دشمن بر روی جوانان است و توسعه سالن‌های ورزشی صالحین، طبق تحقیقاتی که صورت گرفته با توجه به ورزشی که در آن روح و معنویت و کارهای فرهنگی انجام می‌شود، موفقیت‌آمیز بوده است.

سالن‌های ورزشی دشتی به 180 سالن افزایش یافته است

فرماندار دشتی نیز گفت: 30 درصد از هزینه‌های این سالن‌های ورزشی صالحین با همکاری فرمانداری، سپاه، بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان و مشارکت‌های مردمی تامین خواهیم کرد.

سیدعلی هاشمی افزود: در روستاهایی که دارای جمعیت و فاقد سالن هستند محله‌های شهری احداث می‌شود و یک سالن ورزشی نیز در محل تفرجگاه بزرگ سیاحتی بنگه برای بسیجیان و آحاد جامعه احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا سال 84 دو سالن ورزشی داشته‌ایم که در حال حاضر به بیش از 18 سالن افزایش یافته است.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول