اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال استقلال ساری:

3 امتیاز بازی مقابل تیم فوتبال ورامین ارزشمند بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری گفت: بازی خوبی را در روز برفی بازیکنانم مقابل حریف ارائه دادند و نتیجه آن کسب سه امتیاز با ارزش بود.

3 امتیاز بازی مقابل تیم فوتبال ورامین ارزشمند بود

مهران عمادیان پس از برتری تیمش مقابل آشیان گستران ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازی خوبی را در روز برفی بازیکنانم مقابل حریف ارائه دادند که به سه امتیاز با ارزش رسیدیم.

وی افزود: در روزی که به راحتی می‌توانستیم به گل بیشتری برسیم با بدشانسی، چهار بار توپ ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری تصریح کرد: با توجه به نامساعد و گل‌آلود بودن زمین مسابقه، دو تیم فقط برای دفع توپ به میدان رفته بودند که در نهایت سه امتیاز بازی برای بازیکنانم بود.

وی با اشاره به قضاوت ضعیف داور این بازی گفت: زمین مسابقه کاملاً نامساعد و بازیکن هم برای مهار حریف باید از خود دفاع کند که داور با اشتباه خود دو بازیکن ما را از زمین اخراج کرد.

عمادیان با انتقاد از داور این مسابقه ادامه داد: اگر نتیجه بازی تغییر می‌کرد و پیروزی تیم تبدیل به شکست می‌شد چه کسی جوابگوی این بازی بود.

وی با تمجید از بازیکنانش افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با توجه به اخراج دو بازیکن و دو یار کم‌تر بازیکنانم برنده زمین مسابقه را ترک کردند.

سرمربی استقلال ساری در پایان اظهار داشت: پیروزی خوبی برای بازیکنانم بود که با این برد چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود خواهیم داشت و کمی از خطر سقوط فاصله می‌گیریم.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد در استادیوم شهید متقی یک بر صفر میهمان خود، آشیان گستران ورامین را با شکست بدرقه کند.

استقلال ساری با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده دهم جدول رسید.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول