اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برد شیرین تیم فوتبال استقلال ساری مقابل ورامین

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال ساری در زیر بارش برف و باران به سه امتیاز حیاتی و شیرین مقابل آشیان گستران ورامین دست یافت.

برد شیرین تیم فوتبال استقلال ساری مقابل ورامین

به گزارش فارس از شهرستان ساری، تیم استقلال ساری در حالی زیر بارش برف و بارن در استادیوم شهید متقی ساری میزبان آشیان گستران ورامین بود که در نهایت یک بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

این بازی که با تأخیر نیم ساعته در ساری برگزار شد قرار بود با توجه به بارش شدید برف و باران این دیدار به زمان دیگری موکول شود اما ناظر فدراسیون این بازی را برگزار کرد.

با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم استقلال ساری و آشیان گستران ورامین سخت به این سه امتیاز بازی احتیاج داشتند که در نهایت بازیکنان تیم میزبان با شایستگی به سه امتیاز ارزشمند رسیدند.

تیم میزبان که به سه امتیاز این بازی سخت نیاز داشت نیمه نخست را با قدرت آغاز کرد و چند حمله خطرناک را روی دروازه حریف آورد.

در یکی از این موقعیت‌ها امیر فرهنگ‌دوست در دقیقه 29 موفق شد نخستین گل استقلال ساری را به ثمر برساند و همین نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند.

نیمه دوم نیز تیم میزبان استقلال ساری برای این‌که تعداد گل‌های خود را دو برابر کند فشار زیادی روی دروازه ورامین آورد که بازیکنانش در سه مرحله توپ را به تیرک دروازه حریف نشانه گرفتند و قدر موقعیت‌ها را به خوبی ندانستند.

در اواسط نیمه دوم دو بازیکن استقلال ساری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شدند تا این‌که تیم میهمان برای جبران گل مساوی روی دروازه میزبان فشار آورد که هیچ کدام از این حملات نتیجه‌ای برای تیم ورامینی نداشت.

محمد رحیم‌پور و کامران خورشیدی به عنوان دو بازیکن اخراجی استقلال ساری بودند که توسط داور این مسابقه از زمین اخراج شدند.

در کنار اخراج دو بازیکن استقلال ساری داور مسابقه به سه بازیکن آشیان گستران ورامین کارت زرد نشان داد.

گفتنی است، در جدول رده‌بندی، استقلال ساری با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده دهم رسید و آشیان گستران ورامین نیز با هفت امتیاز در رده چهاردهم است.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول