اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خوروبیابانک:

124 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خوروبیابانک هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک گفت: در حال حاضر 124 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد قرار دارند که از تسهیلات و خدمات فرهنگی این نهاد برخودار هستند.

124 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خوروبیابانک هستند

محمود جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از همکاری و همدلی مسئولان و مردم شهرستان اظهار خرسندی کرد و افزود: رمز موفقیت فعالیت‌های کمیته امداد همدلی و وحدت این نهاد در خوروبیابانک است.

وی ادامه داد: بی‌تردید این جوانان و نوجوانان در آینده با پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک افزود: در حال حاضر از مجموع 45 دانشجو زیر پوشش 27 نفر پسر و بقیه دختر هستند که 33 نفر در خارج از شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین تعداد دانش آموزان تحت پوشش را 79 نفر بیان کرد و گفت: از این مجموع 44 نفر پسر و بقیه دختر هستند و هم اکنون  10 نفر از دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه از کلاس‌های آموزشی کنکور استفاده می‌کنند.

جلالی معرفی دانش‌آموزان به مراکز قرآنی و کانون‌های فرهنگی و پرداخت هزینه تحصیل و پیگیری امور تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و اعزام جمعی به اردوهای زیارتی و سیاحتی از اقداماتی بود که مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوروبیابانک بیان کرد.

وی در ادامه از رشد 26درصدی کمک نیکوکاران به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: نیکوکاران و حامیان طرح اکرام کمیته امداد خوروبیابانک افزون بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از ابتدای امسال به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 26درصدی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها از سوی نیکوکاران در قالب صدقات و کمک‌های خاص و حامیان طرح اکرام به کمیته امداد خوروبیابانک اهدا شده است.

جلالی اضافه کرد: هم اکنون تعداد 928 نفر مددجو شامل 531 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان هستند.

وی بیشترین مددجویان تحت پوشش این نهاد را از شهرهای خور، جندق و فرخی بیان کرد.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول