اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند عنوان کرد

منظور استکبار از مذاکره یعنی «آنچه را ما حق می‏دانیم، می‏دهیم»

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند، منظور استکبار از دعوت به‌ مذاکره را این اصل که «هر آنچه را ما حق می‏دانیم، می‏دهیم»، دانست.

منظور استکبار از مذاکره یعنی «آنچه را ما حق می‏دانیم، می‏دهیم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در نشستی با شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: اقدامات اخیر استکبار در قالب افزایش تحریم‏ها و ایجاد محدودیت‏های بیشتر برای شخصیت‏های انقلاب اسلامی، از ناکامی آنها در روند فشارهای سیاسی و اقتصادی نشأت می‏گیرد.

وی ادامه داد: آنها با رفتاری دوگانه از یک‌سو بر فشارهای همه‏جانبه خود می‏افزایند و از طرفی دیگر، ایران را به میز مذاکره فرامی‏خوانند.

علاءالدینی اضافه کرد: منظور اصلی استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از دعوت به مذاکره این است که «هر آنچه را ما حق می‏دانیم، می‏دهیم».

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند افزود: اذعان به قدرت جمهوری اسلامی ایران در کلام سران کشورهای غربی کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: پیش کشیدن این واقعیت از سوی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا مبنی بر اینکه ایران بزرگ‏ترین مشکل آمریکاست، از جمله نمونه‏های قدرت مردم شریف، ولایی و انقلابی کشورمان است.

هدف از اخلال در سوریه مبارزه با انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند همچنین هدف از اخلال در امنیت کشور سوریه را مبارزه با انقلاب اسلامی ایران خواند.

علاءالدینی تصریح کرد: بررسی دوباره دلایل رفتار دوگانه دشمنان اسلام و مسلمانان در قبال موضوعات سوریه و بحرین خالی از لطف نیست.

وی اضافه کرد: آنها در جایی مانند بحرین با مردم به ستیز می‏پردازند و در نقطه‏ای دیگر همچون سوریه از مردم می‏گریزند.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند افزود: امروز جنایات تروریست‏ها مقابل دولت مردمی بشار اسد و این امت مقاوم بسیار وحشتناک و جانگداز است.

علاءالدینی ادامه داد: در روزهای گذشته، بمب‏گذاری در اماکن عمومی و محل تردد مردم عادی سوریه و شهادت شماری از برادران و خواهران دینی ما اوج ددمنشی تروریست‏های پرورش‏یافته در دامان القاعده و استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/670092/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول