اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی خبر داد

نظارت بر فعالیت‌ تمام کافی‌نت‌ها در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی گفت: با اجرای طرح ویژه‌ای، از تمام کافی‌نت‌های سطح شهر بازدید تخصصی می‌شود.

نظارت بر فعالیت‌ تمام کافی‌نت‌ها در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدمحسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های تلفیقی برای بازدید کارشناسان اداره فنی و اطلاعات پلیس فتا از کافی‌نت‌ها تشکیل شده که در روز گذشته از سه کافی‌نت واقع در شمال غرب مشهد در راستای صحت عملکرد آنها بازدید کردند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی عملکرد کافی‌نت‌ها، ادامه داد: در این سه کافی‌نت که مورد بازدید واقع شد تخلفاتی رؤیت شد که شامل موارد مشهودی مانند عدم وجود دفتر ثبت کاربران در کافی‌نت‌ها، نگهداری عکس‌های شخصی مراجعه‌کنندگان و مدارک اسکن ‌شده آنها، عدم نصب دوربین‌ مداربسته و فروش مقالات آماده اینترنتی و یا کپی شده از مشتریان قبلی، استفاده از نرم‌افزارهای غیرمجاز و فاقد مجوزهای لازم از اداره کل ارشاد اسلامی بود.

عرفانی عنوان کرد: ماموران علاوه بر اخذ تعهد نسبت به اصلاح موارد یاد شده، تذکرات لازم را به متصدیان کافی‌نت‌های مورد بازدید یادآور شدند.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی تاکید کرد: در صورت مشاهده مجدد تخلفات، اقدام به پلمپ واحد متخلف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در موارد متعددی مشاهده شده که علاوه بر ارائه هشدارها و نکات آموزشی لازم به متصدیان این صنوف و یا مباشران آنها، متاسفانه افرادی به عنوان مدیر در این مراکز مشغول به فعالیت هستند که اصلا با آئین‌نامه‌های ابلاغی آشنایی ندارند و در جریان رعایت اصول ابلاغی نیستند.

عرفانی اظهار کرد: واحدهای صنفی که تاکنون اقدام به اخذ مجوزهای لازم از اتحادیه‌های مربوطه نکرده‌اند باید در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز قانونی فعالیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/70018/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول