اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

خبرگزاری فارس از سالم‌ترین رسانه‌های سایبری است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خبرگزاری فارس از سالم‌ترین مجموعه‌های خبری و رسانه‌های دیجیتال و سایبری موجود در سطح کشور است.

خبرگزاری فارس از سالم‌ترین رسانه‌های سایبری است

ابوالفضل قربانی دقایقی پیش در بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید براساس اطلاعات کامل و جامع نسبت به تهیه اخبار اقدام کنند، اظهار کرد: اما در حال حاضر مباحث مربوط به خبرنگاری و خبرنگاران در اصفهان در حد آماتور بوده و هنوز به مرحله حرفه‌ای به معنای واقعی کلمه نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس را به عنوان صفحه خانگی اینترنت خود انتخاب کرده‌ام، ادامه داد: روزانه چندین مرتبه اخبار خبرگزاری فارس سراسر کشور را رصد می‌کنم و بدون شک هر روز اخبار صفحه خبرگزاری فارس استان را نیز مرور می‌کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از مشتری‌های دائمی  و پایه ثابت خبرگزاری فارس هستم و همیشه اخبار این رسانه دیجیتال را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه به این موضوع اعتقاد دارم که خبرگزاری فارس از سالم‌ترین مجموعه‌های خبری و رسانه‌های دیجیتال و سایبری موجود در سطح کشور است، اضافه کرد: البته پس از مرور اخبار خبرگزاری فارس نسبت به مشاهده اخبار منتشر شده در مجموعه‌های خبری جهان نیوز، تابناک و سپس ایمنا اقدام می‌کنم.

قربانی با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیتم در شورای شهر اعلام کرده‌اند که پس از هر جلسه رسمی شورای شهر به میزان 15 دقیقه تا نیم ساعت از آمادگی کامل برای پاسخ به سؤالات خبرنگاران برخوردار هستم، تاکید کرد: همیشه و در اکثر مواقع نیز به سؤالات خبرنگاران پاسخ داده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه همیشه تلاش کرده‌ام که در پاسخ به سؤالات خبرنگاران نقطه نظرات شورای شهر را ارائه بدهم، افزود: مجموعه رسانه‌ها باید تلاش‌های لازم را در راستای حرفه‌ای شدن فعالیت رسانه‌ای خود انجام بدهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها باید به صورت حرفه‌ای نسبت به انجام رسالت اطلاع‌رسانی خود در سطح جامعه اقدام کنند، گفت: خبرنگاران در زمان تهیه اخبار خود باید بر روی موضوع خبری مورد نظر خود تسلط کامل داشته باشند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول