اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد

زنان منشأ سلامت روحی و روانی جامعه

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه بااشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه گفت: زنان منشأ سلامت روحی و روانی جامعه هستند.

زنان منشأ سلامت روحی و روانی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در همایش بصیرتی خانواده‌های سپاهیان که با حضور همسران پاسداران و کارکنان سپاه استان قزوین در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار شد، در خصوص آسیب‌هایی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند مطالبی بیان کرد و اظهار داشت: پدر و مادر و همه اعضای خانواده باید مراقب باشند تا خدای نکرده در دام دشمنان گرفتار نشوند و منشأ انحرافات اخلاقی و خانوادگی نیز عدم ثبات ایمانی و معنوی در خانواده‌هاست.

حجت‌الاسلام سید علیرضا تراشیون استاد حوزه و دانشگاه نیز در ادامه با اشاره به اینکه نقش زنان در زندگی به مراتب مهمتر از مردان است، گفت: نگاه اسلام به زنان یک نگاه جامع و رفیع است به طوری که زنان را منشا سلامت روحی و روانی جامعه و تربیت فرزندانی صالح می‌داند.

وی ادامه داد: همراهی زنان در خانواده با مردان می‌تواند محیط خانه را از هر جهت آرامش بخش کند.

تراشیون اظهار داشت: حفظ کرامت زن و شوهر در زندگی و احترام متقابل زن و مرد در زندگی زناشوئی و همچنین هم‌فکری و مشورت در مسائل زندگی از سوی طرفین نقش سازنده‌ای در مدیریت زندگی دارد.

وی ادامه داد: به دلیل نقش ارزنده‌ای که زنان در اجتماع و خانواده دارند دشمنان نیز جهت حمله فرهنگی خود را به سمت زنان و دختران نشانه گرفته‌اند. رعایت حجاب اسلامی و دوری از لقمه حرام در زندگی و احترام متقابل، توجه به مسائل تربیتی و دینی و معنوی در فرزندان از محورهای یک زندگی سالم و اسلامی است.

انتهای پیام/2667/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول