اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار در اولین جلسه کمیته بانوان شهرستان چرام:

نقش زنان در استقرار جمهوری اسلامی انکار ناشدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام نقش زنان در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را انکار ناشدنی دانست و گفت: زنان نقش تأثیرگذاری در تعالی افکار دارند و می‌‌توانند رشد فکری، سیاسی و علمی جامعه را رقم بزنند.

نقش زنان در استقرار جمهوری اسلامی انکار ناشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز اولین جلسه کمیته بانوان شهرستان چرام با حضور فرماندار، بخشدار و جمعی از بانوان شاغل در ادارات مختلف در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست تبیین نقش زنان را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان لازم و ضروری دانست.

فرماندار چرام با بیان این‌که باید زمینه مشارکت و حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی به نحو شایسته فراهم شود، به معضلات و مشکلات، آسیب‌های اجتماعی بانوان و همچنین راه‌های موجود جهت رفع این مشکل اشاره کرد.

وی نقش زنان در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را انکار ناشدنی دانست و اظهار داشت: زنان نقش تأثیرگذاری در تعالی افکار دارند و می‌‌توانند رشد فکری، سیاسی و علمی جامعه را رقم بزنند.

این مسئول با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یکی از حرکت‌های مهم در تاریخ است که با حمایت و پشتیبانی زنان به پیروزی رسید، عنوان کرد: زن مسلمان ایرانی ثابت کرده است که اعتقادات دینی نه تنها مانع از حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیست، بلکه با دینمداری و حفظ پاکدامنی می‌توان تاریخ‌ساز بود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام به وظایف و مسئولیت‌های این کمیته و همچنین افتخاری بودن اعضای کمیته بانوان اشاره کرد و گفت: فرمانداری در حد مقدورات، همکاری لازم را انجام دهند.

نیکروز با بیان این‌که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، با اشاره به نقش و جایگاه والای زن در اسلام افزود: زنان معلمانی هستند که وظیفه خطیر تعلیم و تربیت جامعه بشری را به عهده دارند.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم مشکلات و مسائل این قشر را ریشه‌یابی کنیم و در راستای رفع آن تلاش کنیم تا با بسترسازی و ایجاد شرایط  مطلوب آنان را در رسیدن به اهداف ارزنده تعلیم و تربیت یاری رسانیم.

انتهای‌پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول