اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

زنان ایرانی با روشنگری حماسه‌ساز بوده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر نقش تاثیرگذار زنان در انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: زنان ایرانی با روشنگری حماسه‌ساز بوده‌ و هستند.

زنان ایرانی با روشنگری حماسه‌ساز بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام عباس ولایی ظهر امروز در همایش زنان شهید و ایثارگر در مراغه در تالار سرباز این شهر اظهار کرد: زنان شیعه در طول تاریخ اسلام همیشه در کنار مردان و افتخارآفرین بوده‌اند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت و حضرت زینب کبری (س) در ماندگاری قیام عاشورا الگوی زن شیعه از صدر اسلام تاکنون هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و هشت سال جنگ تحمیلی افزود: بانوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب همیشه و در همه صحنه‌ها در کنار مردان خود بوده‌اند.

وی گفت: زنان ایرانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با صبر و حوصله علاوه بر پشتیانی جنگ با ایجاد حریم امن برای خانواده زمینه را برای حضور شوهران خود در جبهه‌ها فراهم کردند.

ولایی افزود: امروز هم زنان ایرانی با روشنگری و تربیت فرزندان مومن و بصیر می‌توانند در ادامه راه، همان نقشی را ایفا کنند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کردند.

در این مراسم علاوه بر برگزاری مراسم سخنرانی، شعر و مداحی از 34 زن ایثارگر و 16 فرزند دختر شهدای دوران دفاع مقدس که مدارج بالای علمی را کسب کرده‌اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/60007/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول