اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی فردوس خبر داد

تصویب 704 طرح کشاورزی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی فردوس از تصویب 704 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

تصویب 704 طرح کشاورزی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی فردوس اظهار داشت: به منظور حمایت از کشاورزان و نیز توسعه بخش کشاورزی، کارگروه توسعه بخش کشاورزی تشکیل و در این ارتباط تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 704 طرح کشاورزی در زمینه‌های مختلف شامل احداث و توسعه باغات، احداث باغ پسته و مزارع زعفران، ترمیم و حصارکشی باغات، احداث واحدهای دامداری و پرواربندی، استخر پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل و ده‌ها مورد دیگر در کارگروه توسعه بخش کشاورزی فردوس به تصویب رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس افزود: در حال حاضر این تعداد طرح به بانک‌های عامل شهرستان معرفی و بیش از 100 طرح دیگر نیز در دست اقدام است.

این مسئول تسهیلات در نظر گرفته برای طرح‌های کشاورزی مصوب شده در فردوس را 36 میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح برای بیش از 253 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

* فردوس رتبه نخست در طرح‌های کشاورزی

وی با اشاره به اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی فردوس با معرفی طرح‌های مختلف کشاورزی به بانک‌های عامل توانسته بیش از سهم در نظر گرفته شده شهرستان به متقاضیان تسهیلات پرداخت کند، یادآور شد: فردوس در جایگاه نخست معرفی طرح و رتبه دوم پرداخت تسهیلات کشاورزی در خراسان جنوبی قرار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس سهم این شهرستان در اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی را تعداد پنج طرح اعلام کرد و گفت: طرح‌هایی نظیر پرورش مرغ تخم‌گذار، واحد عمده و بزرگ زعفران، تولید گیاهان دارویی و تولید پودر میوه‌جات مورد حمایت قرار می‌‌گیرد و در شهرستان نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

غلامی سهم شهرستان فردوس در تسهیلات بخش کشاورزی به متقاضیان را 25 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون بیشتر از این مبلغ به بانک‌های عامل طرح معرفی شده و پیش‌بینی می‌شود تا 50 میلیارد تومان یعنی دو برابر سهم شهرستان، طرح مصوب و به بانک‌ها معرفی شود.

انتهای پیام/69007/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول