اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال در بویین‌زهرا

1200 نفر در بخش کشاورزی شاغل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا گفت: یک هزار و 200 نفر از ابتدای فروردین‌ماه امسال در بخش کشاورزی بویین‌زهرا شاغل شدند.

1200 نفر در بخش کشاورزی شاغل شدند

احد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار داشت: از 15 فروردین‌ماه امسال تاکنون بیش از 17 جلسه ستاد کارگروه ویژه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: تعداد یک هزار و 142 نفر طرح تقاضای پرداخت تسهیلات کشاورزی از ابتدای امسال در این شهرستان اعلام شده است.

احمدی افزود: از یک هزار و 114 نفر طرح درخواست داده شده تعداد 189 طرح، با اعتباری افزون بر 370 میلیارد ریال تاکنون به کشاورزان بویین‌زهرا در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان پس از تصویب در کارگروه بخش کشاورزی به آنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و 200 نفر ایجاد شغل نیز در حوزه کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا از ابتدای امسال در کارگروه‌های ویژه گزارش شده است.

فرماندار بویین زهرا تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بویین‌زهرا ظرفیت بالقوه‌ای در زمینه توسعه کشاورزی دارد بنابراین ضرورت پرداخت تسهیلات ارزان، به‌ موقع و بدون دغدغه به کشاورزان برای تحول بخش کشاورزی مهم است.

احمدی با اشاره به اینکه اقتصاد شهرستان بویین‌زهرا بر پایه کشاورزی پایدار است، خاطرنشان کرد: از مسئولان بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به کشاورزان خواستاریم با نگاه ‌جدی‌تر به مسئله توسعه بخش کشاورزی بپردازند و زمینه را برای دریافت بیشتر تسهیلات با برنامه‌ریزی دقیق برای کشاورزان مهیا کرده و در این راستا تلاش خویش را افزایش دهند.

انتهای پیام/77005/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول