اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد:

آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان به 68 واحد رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد از افزایش تعداد آزمایشگاه‌های همکار با این اداره کل به 68 آزمایشگاه خبر داد.

آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان به 68 واحد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، مهین فلاح اظهار داشت: در راستای کاهش فعالیت‌های تصدی‌گری دولت و ایجاد اشتغال، تعداد آزمایشگاه‏های تایید صلاحیت شده خوزستان در سال جاری از رشد مطلوبی برخوردار بوده است و از سوی کمیته تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان، 9 پروانه تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در سال جاری تائید و تعداد آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده معتبر در استان خوزستان به 68 آزمایشگاه افزایش یافته و توان انجام آزمون اقلام مختلف در استان خوزستان نیز به بیش از یک‌هزار فرآورده رسیده است.

وی گفت: این آزمایشگاه‌ها عموماً براساس پراکندگی جغرافیایی آزمایشگاه های موجود، تعداد واحدهای تولیدی و میزان صادرات و واردات در سطح استان خوزستان نیاز سنجی شده‌اند.

وی اظهار داشت: کمیته فنی تائید صلاحیت اداره کل استاندارد خوزستان متشکل از معاون فنی، روسای ادارات آزمایشگاه، اجرای استاندارد و کارشناسان مربوطه است که اعضای کمیته فنی کار ارزیابی، توسعه و ایجاد آزمایشگاه های جدید را مورد بررسی قرار می‌دهند که از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 42 کمیته فنی برای احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه های جدید تشکیل گردید و بیش از 45 پرونده درخواست احداث آزمایشگاه در این کمیته‌ها مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 33 درخواست در سال جاری در اولویت احداث قرار گرفته است.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول