اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد شوش خبر داد

راه‌اندازی 4 کارگاه و 4 آزمایشگاه در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهرستان شوش از راه‌اندازی تعدادی کارگاه و آزمایشگاه در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی 4 کارگاه و 4 آزمایشگاه در دانشگاه آزاد

صادق طرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: چهار کارگاه مدار فرمان، سیم پیچی، تاسیسات الکتریکی و رسم فنی در این واحد آموزشی به بهره‌برداری رسیدند.

وی همچنین افزود: چهار آزمایشگاه هیدرولیک و پنتوماتیک، الکترونیک عمومی، دیجیتال و آزماشگاه اندازه‌گیری الکتریکی نیز راه‌اندازی شدند.

به گفته وی، یک باب کتابخانه و سالن مطالعه با سیستم نرم افزاری حرفه‌ای نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش راه‌اندازی شده که دانشجویان می‌توانند از خارج از دانشگاه به آن متصل شوند.

طرفی توضیح داد: پیش از این آموزش عملی در این دانشگاه به شکل مناسبی نبود و برای رفع نیاز از فنی و حرفه‌ای و دبیرستان‌های شوش استفاده می‌کردیم که با راه‌اندازی این کارگاه و آزمایشگاه‌ها، مشکل واحدهای عملی نیز برطرف شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهرستان شوش دانیال ضمن درخواست از مسئولان شهری گفت: از مسئولان شهری می‌خواهم که در بخش تامین فضا و مکان این واحد آموزشی را یاری کنند.

طرفی افزود: راه‌اندازی این کارگاه و آزمایشگاه‌ها مکان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و هم اکنون مشکل مکان و فضای آموزشی داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مسئولان شهر مکانی را به صورت موقت برای یک سال در اختیارمان بگذارند تا ساختمان جدیدی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شده، ساخته شود.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهرستان شوش در منطقه کوی فرهنگیان این شهر از نیم سال دوم 1389 فعالیت خود را با چهار رشته کاردانی آغاز کرد. در ترم بهمن ماه امسال نیز یک رشته کارشناسی پیوسته مکانیک به رشته‌های قبلی افزوده شد. 

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول