اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

راه‌اندازی مرکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی در ساری

خبرگزاری فارس: مرکز نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی در ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ظهر امروز با حضور نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری، صالحی دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی، پهلوان رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران و جمعی از مدیران و کارشناسان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ساری در مجتمع آموزشی این واحد دانشگاه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی آزمایشگاه حیوانات را در دانشگاه آزاد اسلامی ساری تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با همت همه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساری به یک دانشگاه نمونه و برتر تبدیل شود.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت‌های علمی و پژوهشی به طور کامل در این دانشگاه ایجاد شود تا بتواند با دانشگاه‌های معتبر دنیا رقابت کند.

نیازآذری از انجام مراحل دریافت مجوز احداث بیمارستان مجهز دانشگاه آزاد اسلامی ساری و پیگیری برای دریافت مجوز چند رشته جدید پزشکی نیز خبر داد.

به گزارش فارس، این مرکز آزمایشگاهی دارای امکانات مربوط به نگهداری و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی، تردمیل جوندگان برای تمرینات ورزشی، استخر ویژه شنا مجهز به هیتر برای حیوانات و سالن تشریح است.

در مراسم افتتاح این آزمایشگاه، پروین فرزانگی مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ساری نیز گفت: این مرکز برای انجام آزمایش‌های لازم توسط دانشجویان کارشناسی ارشد فیزیولوژی و رشته‌های زیست‌شناسی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به امکانات مناسب این مرکز اشاره کرد و گفت: تلاش شده تا جدیدترین امکانات برای تجهیز این آزمایشگاه تهیه شود و علاوه بر امکانات مورد نیاز این مرکز دارای سالن مجزای تشریح نیز است.

فرزانگی تاکید کرد: از این آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل‌های بیوشیمیایی نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2296/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول