اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

اولین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه و بهبود و سلامت جمعیت دامی، اولین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

اولین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز با حضور معاون استاندار، رئیس سازمان جهادکشاورزی و فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اولین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در یاسوج افتتاح شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این مرکز عنوان کرد: با حمایت‌های دولت خدمت‌گزار و مسئولان استانی اولین آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه و بهبود و سلامت جمعیت دامی این استان افتتاح شد.

محسن صادقی سرمایه‌گذاری انجام شده در این مرکز را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت حمایت‌های مالی و اعطای تسهیلات با بهره کم می‌توان بخش‌های مختلف این مرکز را ارتقا بخشید.

وی میزان اشتغالزایی ایجاد شده در این مرکز بهداشتی را چهار نفر عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مرکز و توسعه بخش‌های مختلف این تعداد به 10 نفر ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مرکز آزمایشات انگلی، میکروبی، الیزا، کشت انواع مواد غذایی و سرولوژی به بهره‌برداران ارائه می‌شود.

صادقی با بیان این‌که افتتاح آزمایشگاه‌ تشخیص دامپزشکی، به حتم در جهت پیشگیری، درمان و کنترل بیماری‌های دامی صورت می‌گیرد، گفت: با تأمین سلامت و بهداشت دام و تضمین کیفیت فرآورده‌های پروتئینی نقش اساسی دامپزشکی در اقتصاد و بهداشت عمومی مشخص می‌شود.

مدیر‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح آزمایشگاه‌های دامپزشکی را برای خدمت هر چه بهتر به جامعه هدف عنوان کرد و خواستار تلاش‌های علمی بیشتر و کارهای مهم اقتصادی مرتبط با دامپزشکی در استان شد.

صادقی با بیان این‌که افتتاح این آزمایشگاه موجب می‌شود، خدمات بهتری به روستاییان و عشایر منطقه ارائه شود، افزود: خدمت‌رسانی به دامداران منطقه بهتر و سریع‌تر صورت می‌پذیرد.

انتهای‌پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول