اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه شرکت آبفار ابرکوه خبر داد

احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی آبفار ابرکوه

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ابرکوه از احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی این شرکت در شهرستان ابرکوه خبر داد.

احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی آبفار ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، مصطفی فلاح‌زاده اظهار داشت: با همکاری بخش معاونت بهره‌برداری آبفار یزد و شعبه آبفار ابرکوه، موفق به راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی در شهرستان ابرکوه شدیم و از این پس کلیه نمونه‌های مربوط به این شهرستان در این آزمایشگاه بررسی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در آزمایشگاه کنترل کیفی این شهرستان به منظور کنترل و نظارت بر کیفیت آب شرب 35 روستای ابرکوه، به طور متوسط روزی دو مرتبه از منابع آب شرب نمونه‌برداری می‌شود و کیفیت شیمیایی و میکروبی نمونه‌ها تحت کنترل قرار می‌گیرد.

فلاح‌زاده همجنین یادآور شد: جلوگیری از آلودگی شبکه‌های توزیع آب و بررسی شیمیایی پارامترهای آب آشامیدنی و همسوسازی اطلاعات آماری با مراکز بهداشت از اهداف اصلی راه‌اندازی این آزمایشگاه است.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول