اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

حمایت از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی پارک علم و فناوری بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع وابسته به پارک علم و فناوری خلیج فارس حمایت خواهیم کرد.

حمایت از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی پارک علم و فناوری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، شاهپور رستمی در نشست مشترک با رئیس و معاونان پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: در صورت فعال شدن آزمایشگاه مرجع در زمینه‌های نفت، محیط زیست و...، علاوه بر تسریع در پاسخ استعلام‌ها، اعتبارات این بخش نیز در استان هزینه می‌شود.

رستمی افزود: پارک علم و فناوری خلیج فارس مقدمات راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع در حوزه فناوری را انجام داده و استان نیز برای تسریع در اتمام پروژه، همکاری و حمایت لازم را انجام می‌دهد.

وی همچنین از پیگیری برای تامین زیرساخت‌های جزیره عباسک نظیر آب و برق خبر داد تا زمینه فعالیت پارک علم و فناوری خلیج فارس فراهم شود.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست گفت: در راستای پاسخگویی به آزمایش‌های تخصصی مورد نیاز استان اقداماتی را آغاز کرده‌ایم و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از سوی استان به سرانجام برسد.

مهدی محمدی همچنین با اشاره به مصوبه سفر سوم هیئت دولت در خصوص راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری در بوشهر تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد بهترین نقطه برای استقرار این منطقه جزیره عباسک است، که باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

محمدی با بیان اینکه مراکز آموزش عالی، تحقیقاتی و اداری مرتبط در این منطقه ویژه مستقر خواهند شد، افزود: هم‌اکنون دانشگاه خلیج فارس برای توسعه واحدهای جدید، دانشگاه علوم پزشکی با طرح شهرک دانش و سلامت، مراکز پژوهشی و دانشکده‌ها خواستار پذیرش در این منطقه هستند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول