اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی بزرگ‌ترین آزمایشگاه D.N.A در غرب کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از راه‌اندازی بزرگ‌ترین آزمایشگاه D.N.A غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین آزمایشگاه D.N.A در غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آرش سالاری در نشست بررسی مشکلات حوزه پزشکی قانونی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: در حال حاضر نمونه‌های آزمایش D.N.A استان به مرکز و استان‌های بزرگ کشور ارسال می‌شود.

براساس گزارش فرمانداری گیلانغرب، سالاری تصریح کرد: استان کرمانشاه پنجمین استان کشور خواهد بود که از این آزمایشگاه برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این آزمایشگاه در شرف راه‌اندازی است که با ایجاد آن استان کرمانشاه قادر خواهد بود خدمات منطقه غرب کشور را در همه زمینه‌ها ارائه دهد.

سالاری خاطرنشان کرد: نسبت به تأمین پزشک و به‌کارگیری آن در شهرستان گیلانغرب نیز اقدام خواهد شد.

در این جلسه فرماندار گیلانغرب نیز از راه‌اندازی مجدد پزشکی قانونی این شهرستان با توجه به وقفه چند ماهه در تعطیلی آن خبر داد و گفت: خلاءهای موجود در این خصوص مرتفع شده و خدمات پزشکی قانونی در این شهرستان از امروز مجدداً صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، در چند ماه گذشته پزشکی قانونی شهرستان گیلانغرب به دلیل مشکلاتی تعطیل شده بود و بررسی موارد پزشکی قانونی با انتقال مصدومان و اجساد به دیگر شهرستان‌ها صورت می‌گرفت که با راه‌اندازی مجدد آن، مشکلات مرتفع شد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول