اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آزمایشگاه فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری خراسان‌رضوی:

فرآورده‌های صادراتی آزمایشگاه همیاری خراسان‌رضوی در سطح جهانی است

خبرگزاری فارس: مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه مرجع در سطح بین‌المللی را از اولویت‌های آزمایشگاه ذکر کرد.

فرآورده‌های صادراتی آزمایشگاه همیاری خراسان‌رضوی در سطح جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: با توجه به اهمیت صیانت از سرمایه‌های ملی کشور، ارتقای کیفیت خدمات با اهداف مشخص و برنامه‌ریزی منسجم به طور وسیع در تمام بخش‌های این آزمایشگاه آغاز شده و تحول سازمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه‌ریزی جامع با توجه به نقش محوری آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی در چرخه صادرات و همچنین تعیین ارزش‌گذاری بر روی محصول صادراتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون آمادگی کامل برای ارائه خدمات در زمینه مشاوره فنی و تدوین مستندات لازم وجود دارد.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تاکید بر اینکه امروزه استانداردسازی مهم‌ترین مقوله در زمینه ایجاد، نگهداری و ارتقای کیفیت سیستم‌ها در سطح جهانی است، خاطر نشان کرد: دیدگاه استراتژیک این آزمایشگاه این است که فرآورده‌های صادراتی این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی مورد سنجش قرار گیرد.

احمدزاده افزود: ارزیابی و کنترل مشخصات کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در چارچوب استانداردهای بین‌المللی از عوامل بسیار مهم در صیانت از تاسیسات پر ارزش زنجیره تولید، فرآوری، انتقال، صدور و پالایش به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: بدین منظور در آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تمامی تجهیزات آزمایشگاهی، روش‌های آزمون و ساختمان آزمایشگاه به‌روزرسانی، تجهیزات آنالیز جدید با دقت بسیار بالا خریداری، نیروی انسانی متخصص و مجرب جذب و گواهینامه‌های استاندارد اخذ شده است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول