اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی اعلام کرد

افزایش 9 درصدی مسافران خروجی از گمرک رازی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: در 9 ماه سال جاری تعداد مسافران خروجی از گمرک رازی 9 درصد افزایش یافته است.

افزایش 9 درصدی مسافران خروجی از گمرک رازی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد مسافران ایرانی و خارجی تردد یافته از گمرک رازی، اظهار داشت: میزان کل مسافران ورودی از گمرک رازی در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است و این در حالی است که تعداد کل مسافران خروجی از این گمرک در این مدت با افزایش 9 درصدی مواجه است.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران ایرانی و خارجی وارد شده از گمرک رازی در 9 ماه سال جاری به ترتیب 31 هزار و 677 مسافر و 28 هزار و 76 مسافر است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته و در 9 ماه سال گذشته 37 هزار و 999 مسافر ایرانی و 22 هزار و 410 مسافر خارجی از گمرک رازی وارد کشور شده‌اند.

سیداحمدی به مسافران خارج شده از طریق گمرک رازی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در 9 ماه سال جاری 35 هزار و 258 مسافر ایرانی و 27 هزار و 159 مسافر خارجی از این گمرک از کشور خارج شده‌اند در حالی که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 37 هزار و 125 مسافر ایرانی و 20 هزار و 260 مسافر خارجی بود.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: در 9 ماه سال جاری تعداد مسافر ایرانی خارج شده از گمرک پلدشت 31 هزار و 837 نفر و تعداد مسافر خارجی خارج شده از این گمرک 24 هزار و 680 نفر است.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول