اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی:

تردد مسافر از گمرک ارومیه افزایش یافت

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: در 9 ماه سال جاری تردد مسافران از گمرک ارومیه افزایش یافته است.

تردد مسافر از گمرک ارومیه افزایش یافت

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری بیش از 15 هزار مسافر ایرانی از طریق گمرک ارومیه وارد کشور شده‌اند و بیش از 18 هزار مسافر ایرانی از طریق همین گمرک از کشور خارج شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی ورود مسافران ایرانی به کشور و افزایش 63 درصدی خروج این مسافران از طریق گمرک ارومیه در 9 ماه سال جاری، ادامه داد: در 9 ماه ابتدای سال گذشته 13 هزار و 786 مسافر ایرانی از طریق گمرک ارومیه وارد کشور و 11 هزار و 308 مسافر ایرانی از این گمرک از کشور خارج شده‌اند.

سیداحمدی به مجموع مسافران ورودی و خروجی از طریق گمرک سرو در 9 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 161 هزار و 744 مسافر از گمرک سرو وارد و 177 هزار و 93 مسافر از این گمرک خارج شده‌اند.

این مسئول از کاهش مسافران تردد یافته از طریق گمرک سرو در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و متذکر شد: در 9 ماه ابتدای سال گذشته بیش از 262 هزار مسافر و بیش از 246 هزار مسافر به ترتیب از طریق گمرک سرو به کشور وارد و از آن خارج شده‌اند.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی به تفکیک مسافران اعم از ایرانی و خارجی اشاره کرد و اذعان داشت: در 9 ماه سال جاری از 161 هزار و 744 مسافر وارد شده به کشور از طریق گمرک سرو 78 هزار و 669 نفر ایرانی و 83 هزار و 75 نفر خارجی هستند.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول