اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

میزان کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان چرام اندک است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام این شهرستان را یکی از پاک‌ترین شهرستان‌ها دانست و گفت: کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

میزان کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان چرام اندک است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز جلسه هم‌اندیشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با حضور کلیه اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست  بر لزوم تشکیل این کارگروه به صورت هفتگی و با ارائه راهکارهای علمی پیشگیری از اعتیاد ‌تأکید کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، پیگیری و اجرای مصوبات بر اساس درصد تعیین شده برای هریک از اعضاء کارگروه می‌باشد.

فرماندار چرام بستر تمام جرایم و آسیب‌های اجتماعی را ناشی از مصرف مواد مخدر دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان به استان خراسان در سخنرانی‌ها اشاره و تذکرات زیادی در رابطه با مواد مخدر داشتند، خاطرنشان کرد: دشمن از تمام ظرفیتش استفاده می‌کند تا استعمال مواد مخدر را ترویج کند و مواد مختلفی از قبیل آدامس، خوشبوکننده دهان و لوازم آرایشی وارد کشور می‌کند.

این مسئول ضمن تأکید بر مشارکت همه‌جانبه ادارات و ارگان‌های ذینفع در مبارزه با آفت‌های اجتماعی عنوان داشت: از گسترش مواد مخدر در بین جامعه، خانواده بیشترین آسیب را می‌بیند که با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و البته توجه بیشتر والدین به فرزندانشان می‌توانیم این معضل خانمان‌سوز را به حداقل برسانیم.

نیکروز با بیان این‌که باید با محدود و ناامن کردن محیط خرید و فروش مواد مخدر این معضل را کاهش داد، متذکر شد: با گسترش فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و افزایش حساسیت مردم نسبت به این موضوع می‌توانیم در مقوله مبارزه با مواد موفق باشیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام این شهرستان را یکی از پاک‌ترین شهرستان‌ها دانست و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد و حفظ این وضعیت مستلزم تلاش و پشتکار فراوان است.

وی بر انجام آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد با همکاری مراکز بهداشتی، خانه بهداشت، شوراهای روستا و دهیاران نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول