اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه اعتیاد و مواد مخدر در کاریکاتور

خبرگزاری فارس: نمایشگاه اعتیاد و مواد مخدر در کاریکاتور محمدامین طغیانی در گالری کتابخانه مرکزی اصفهان، برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اعتیاد و مواد مخدر در کاریکاتور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گالری یک کتابخانه مرکزی اصفهان از امروز تا 28 دی ماه به کاریکاتورهای محمدامین طغیانی با موضوع اعتیاد و مواد مخدر اختصاص یافته است.

محمدامین طغیانی در مورد آثار ارائه شده در این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این نمایشگاه انفرادی 40 اثر در سایز A3 با موضوع اعتیاد و مواد مخدر به نمایش درآمده که به صورت دستی کار شده و سپس با فتوشاپ رنگ آمیزی شده‌اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از یکشنبه 24 دی ماه در گالری یک کتابخانه مرکزی اصفهان افتتاح می‌شود و تا 28 دی ماه ادامه دارد و پس از آن به مدت یک هفته در فرهنگسرای شهرداری زرین‌شهر برپا است.

این کاریکاتوریست اصفهانی عنوان کرد: 14 سال است که کاریکاتور می‌کشم و نمایشگاه‌های گروهی زیادی را با خانه کاریکاتور استان و خانه کاریکاتور کشور برگزار کرده‌ام و این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه انفرادی من است. 

طغیانی تاکید کرد: کاریکاتور با توجه به رسالت هنر به عقیده من بهترین نوع هنر است چرا که به دلیل آمیختگی با طنز اثرش بیشتر است و در کاریکاتور چیزهایی را می‌توان به تصویر کشید که در دیگر هنرها نمی‌توان نشان داد.  

وی در مورد حمایت نکردن نهادها گفت: با وجود آنکه این موضوع مشکل روز جامعه و مربوط به بسیاری از نهادها از جمله نیروی انتظامی، بهزیستی، ارشاد و آموزش و پرورش است و جزو وظایف این نهادها حمایت از چنین نمایشگاهی است، اما تنها ارشاد و آموزش و پرورش قول مساعدت داده‌اند که در آن‌صورت هم تنها نیمی از هزینه‌ای که من کرده‌ام، تأمین می‌شود. 

این کاریکاتوریست اضافه کرد: یک هزار پوستر که عمده آن در شهرهای زرین‌شهر و لنجان پخش شده‌اند و 5هزار خط کش تبلیغاتی هم در مدارس و کتابخانه مرکزی پخش شده که البته همه با هزینه شخصی انجام شده‌اند.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از امروز تا 28 دی ماه پذیرای علاقه‌مندان، دانش آموزان و دانشجویان است.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول