اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فریمان خبر داد:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فریمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فریمان گفت: با دستگیری 5 سوداگر مرگ و کشف 26 کیلوگرم تریاک باند قاچاق مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور به مشهد متلاشی شد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فریمان

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، ابوالقاسم باقری ظهر امروز در تشریح عملیات گسترده تیم‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فریمان اظهار کرد: از چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر قاچاق مواد مخدر به وسیله اتوبوس‌های مسافربری در مسیر استان‌های جنوبی به خراسان‌رضوی و مشهد به دست آمده بود و ماموران مبارزه با مواد مخدر فریمان پس از انجام تحقیقات گسترده خود طرح ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی قاچاق مواد افیونی در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پلیس در این عملیات تمامی محورهای ورودی و خروجی فریمان را به عنوان نقطه گذر قاچاقچیان به طور نامحسوس تحت کنترل قرار داد و با ردزنی سوداگران مرگ، روز گذشته خودروی اتوبوس مسافربری مسیر زاهدان به مشهد را در پاسگاه پلیس راه فریمان متوقف کرد.

باقری عنوان کرد: در این عملیات 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل جعبه‌های نارنگی جاسازی شده بود کشف شد و پلیس 5 تن از اعضای اصلی این باند را دستگیر کرد.

انتهای پیام/70018/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول