اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته کرمان:

کرمان توانمندی بالایی در کاراته دارد / برای اجرای اهدافم تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: استان کرمان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در رشته‌های رزمی به ویژه کاراته برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی زمینه‌ساز رشد آن باشیم.

کرمان توانمندی بالایی در کاراته دارد / برای اجرای اهدافم تلاش می‌کنم

حسین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از دوران حضور چهارساله در هیئت کاراته استان تجربیات گران‌بهایی را به دست آورده‌ام و امیدوارم با کسب آرای لازم از مجمع انتخاباتی هیئت بتوانم برای دومین بار مسئولیت هیئت استان را بر عهده گرفته و با استفاده از این تجربیات اهداف خود را برای رشد و پیشرفت کاراته اجرایی کنیم.

وی افزود: استان کرمان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در رشته‌های رزمی به ویژه کاراته برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بتوانیم، یک‌بار دیگر زمینه‌ساز رشد و اعتلای کاراته کرمان در سطح کشور باشیم.

فتاحی در زمینه چگونگی حضور در عرصه ورزش گفت: برخی دوستان از من خواستند تا با حضور در این هیئت بتوانم در زمینه جذب اسپانسرها، کمک‌های مالی و ... هیئت کاراته استان را یاری کنم، البته نمی‌توانم ادعا کنم از نظر فنی کاراته را می‌شناختم، اما از توان و ظرفیت بالای کرمان در این رشته مطلع بودم و با توجه به مسائل مدیریتی و علاقمندی به فعالیت در عرصه ورزشی این پیشنهاد را پذیرفتم و وارد عرصه انتخابات شدم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت 28 سبک در کاراته استان این رشته را باید از بزرگ‌ترین هیئت‌های ورزشی استان دانست و به عبارتی سبک‌ها و گروه‌های زیادی زیر مجموع این هیئت هستند و ما باید در ابتدا با وضعیت تمام این سبک‌ها و گروه‌ها آشنا می‌شدیم و در روزهای نخست مشکلاتی پیش روی بود.

نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدا باید یک وفاق و همدلی میان همه اعضای این خانواده بزرگ ایجاد می‌شد و در این بخش تا حدود زیادی موفق ظاهر شدیم و توانستیم یک اتحاد و همدلی در بین خانواده کاراته استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: برخی اشخاص صاحب سبک در کاراته علاقه زیادی داشتند تا در طی این چهار سال با حاشیه‌سازی‌های مختلفی هیئت و مسئولان آن را تخریب کنند و بارها این حرکات را انجام دادند.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان در زمینه اقدامات انجام گرفته برای توسعه زیرساخت‌های کاراته در استان گفت: ایجاد و احداث خانه کاراته یکی از بزرگترین اقدامات است و تلاش زیادی در زمینه احداث خانه کاراته استان صورت گرفته و روند احداث آن در مجموعه امام علی (ع) از سال 88 با حمایت تربیت‌بدنی استان آغاز شد.

وی بیان کرد: این طرح بزرگ شامل 10 اتاق بزرگ برای امور اداری، خوابگاه ورزشکاران به ظرفیت 60 تخت و سالن مسابقات به ابعاد 2 هزار متر است و با توجه به وضعیت فعلی در حال حاضر روند احداث خانه کاراته استان کمی با وقفه روبه‌رو شده است و در این بخش در شهرستان‌ها اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و تکمیل هیئت‌های کاراته انجام شده است.

فتاحی تصریح کرد: در بخش برگزاری مسابقات درون استانی، لیگ‌ها و اعزام به مسابقات برون‌مرزی و کاپ‌های آسیایی عملکرد هیئت کاراته استان طی چهار سال گذشته رضایت‌بخش بوده است، قهرمانان کاراته استان با تمرینات سخت و شرکت در رقابت‌های استانی و کشوری مجوز حضور در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی را کسب می‌کنند که این اتفاق افتخاری برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول