اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته گیلان خبر داد

برگزاری اردوی تیم‌ ملی کاراته کره‌ جنوبی در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته گیلان از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کره جنوبی در رشت خبر داد و گفت: این تیم با تیم‌های کاراته بانوان و مردان گیلان دیدار می‌کند.

برگزاری اردوی تیم‌ ملی کاراته کره‌ جنوبی در رشت

به گزارش خبرگزاری  فارس از رشت، محمد‌حسین اصغریان در جریان بازدید از محل برگزاری اردوی تیم ملی‌کاراته کره ‌جنوبی در این شهر، اظهار کرد: طبق درخواست احمد صافی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی، تیم‌های زنان و مردان کره جنوبی در رده بزرگسالان روز گذشته وارد رشت شدند تا در این شهر اردو برگزار کنند.

وی افزود: این تیم در زمان اقامت خود در گیلان با برگزاری دو جلسه تمرینی با تیم‌های منتخب زنان و مردان گیلان امشب در مرکز آکادمی کاراته گیلان مسابقه می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته گیلان ادامه داد: صبح جمعه (فردا) نیز تیم‌های کره و گیلان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گفته وی، تیم بانوان گیلان با تیم زنان کره جنوبی عصر امروز در سالن ورزشی دبیرستان شهید نصرتی‌راد واقع در منطقه پل‌بوسار رشت تمرین می‌کنند و صبح فردا در مرکز آکادمی کاراته گیلان مقابل یکدیگر روی تاتامی می‌روند.

اصغریان با اشاره به اینکه در ترکیب تیم ملی کره جنوبی «لیم» قهرمان آسیا نیز حضور دارد، اذعان کرد: تیم منتخب گیلان که در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته حضور دارد در برابر این تیم روی تاتامی می‌رود.

وی اعضای تیم کومیته منتخب مردان گیلان را حامد زیکساری، سعید حسنی‌پور، وحید حسنی‌پور، دادیار رهنما، نیما شافعی، امین راسخی، محمد غروبی، محمد مهدی قاهری، دانیال زحمتکش، امیر رضاپور محمد، سعید عباسی، پوریا حیدریان و فرخ خرمی معرفی کرد.

این مسئول، مسعود رهنما را به عنوان مدیر فنی و مسعود همرنگ و شاهرخ نصرالله‌زاده مربی و محمدرضا عابدی محزون نیز سرپرست تیم گیلان اعلام کرد.

وی یادآور شد: تیم کاراته بانوان برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته کشور در این اردو و مسابقه حضور ندارند و به جای آن نفرات جدیدی برای برگزاری تمرین و مسابقه آماده شده‌اند که طبق برنامه تدوین شده به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول