اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 75 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی قهرمان کاپ بین‌المللی ایران زمین شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای قمی با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به کار خود در پیکارهای بین‌المللی کاپ ایران زمین پایان داد.

کاراته‌کای قمی قهرمان کاپ بین‌المللی ایران زمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته کاپ ایران زمین با حضور کاراته‌کاهای مختلف داخلی و خارجی به میزبانی فدراسیون کاراته کشورمان و با شرکت چهره‌های مطرح این رشته پرطرفدار ورزشی به انجام رسید.

در این مسابقات کاراته‌کاهای مطرحی از کشورهای گرجستان، کره جنوبی، افغانستان، پاکستان، عراق و تیم‌هایی متشکل از برترین‌های اوزان مختلف کشورمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته برگزاری هشتمین دوره از پیکارهای کاراته بین‌المللی کاپ ایران زمین، مسابقات با برگزاری رقابت‌های انفرادی کاتا آغاز شد و کاراته‌کاهای سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به روی تاتامی رفتند.

اما پس از آن مسابقات کومیته انفرادی در سه رده سنی و بر روی سه تاتامی به انجام رسید که طی آن کاراته‌کای اعزامی استان قم به این رقابت‌ها در جدال با رقبای خود در بخش آزاد موفقیت‌آمیز عمل کرد و به مقام قهرمانی و نشان خوش رنگ طلا دست یافت.

این کاراته‌کای ارزنده سید محسن میرقیصری قهرمان سال‌های اخیر کاراته استان قم و کشورمان در میادین مهم برون مرزی اعم از پیکارهای بین‌المللی و سبکی جهانی این رشته ورزشی است که در این مسابقات نیز موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلا شد.

 

*تکرار قهرمانی در حضور مسئولان بین‌المللی

در حالی که مسابقات کاتا و کومیته تیمی هشتمین دوره از پیکارهای بین‌المللی کاراته کاپ ایران زمین در سالن شهید افراسیابی تهران، طبق قوانین فدراسیون جهانی شوتوکان w.s.k.f برگزار شد، میرقیصری در مبارزات بخش آزاد شرکت کرد و با غلبه بر تمام حریفان خود به نشان طلا رسید.

این کاراته‌کای عنوان‌دار که پیش از این نیز سابقه کسب عنوان و مدال از مسابقات ششمین و هفتمین دوره بین‌المللی کاراته ایران زمین را دارد، در وزن منفی 75 کیلوگرم تا قبل از مسابقه فینال حریفان خود را با شایستگی پشت سر گذاشت تا برای کسب مقام قهرمانی در دیدار نهایی با یکی دیگر از کاراته‌کاهای کشورمان برای به دست آوردن مدال طلا رقابت کند.

فریبا مدنی عضو کنسول داوری جهان، سیروس مدنی داور جهانی کاراته و هیده‌توشی ‌کاسویا بنیانگذار سبک شوتوکان WSKF از جمله حاضران در این دوره از رقابت‌ها بودند، ضمن اینکه کار قضاوت این دوره از مسابقات را داوران جهانی و آسیایی فدراسیون کاراته بر عهده داشتند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول