اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی

3 کاراته کای قمی اردونشین شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: کادر فنی تیم ملی کاراته سه کاراته کای قمی را برای اعزام به رقابت‌های کشورهای اسلامی انتخاب کرد.

3 کاراته کای قمی اردونشین شدند

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای اعزام تیمی قوی و مدعی به مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی، با نظر کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان یک دوره رقابت انتخابی برگزار شد تا برترین‌ها از بین مدعیان شرکت کننده از سراسر کشور شناخته شوند.

وی ادامه داد: با جدایی حبیب الله ناظریان از کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان، هم اکنون علیرضا کتیرایی در رأس کادر فنی تیم ملی حضور دارد و این مایه مباهات خانواده کاراته استان قم است که یک مربی قمی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد.

دبیر هیئت کاراته استان قم افزود: حضور علیرضا کتیرایی در رأس کادر فنی تیم ملی کاراته یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای کاراته کاهای قمی است تا بتوانند ارزش‌های خود را نشان داده و با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی راهی رقابت‌های مهم برون مرزی شوند.

وی اضافه کرد: با مسابقه انتخابی که بین چهره‌های مطرح کاراته کشور از استان‌های مختلف برگزار شد، کادر فنی تیم ملی کاراته برترین‌های این رقابت‌ها و همچنین نفراتی که در مسابقات جهانی عضو تیم ملی بودند را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

برخورداری بیان داشت: در پیکارهای گزینشی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی سه نماینده از استان قم حضور داشتند که از بین آنها دو نفر در اوزان خود موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شده و به تیم ملی راه یافتند.

وی ابراز داشت: محمد هادی داود آبادی و ناصر نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم و محمد شایگان در وزن منهای 55 کیلوگرم سه نماینده کاراته قم در انتخابی تیم ملی بودند که با حذف نجفی، دو کاراته کای دیگر یعنی شایگان و داودآبادی در اوزان خود مقام نخست را کسب کردند و ملی پوش شدند.

دبیر هیئت کاراته استان قم ادامه داد: بدین ترتیب در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد شایگان نفر اول مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2010 و قهرمان پیکارهای کاراته قهرمانی جوانان آسیا در سال 2011 به نمایندگی از کاراته قم به اردوی تیم ملی رفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمد هادی داودآبادی دارنده مدال نقره سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در اندونزی با کسب عنوان قهرمانی وزن منهای 75 کیلوگرم به تیم ملی رفت تا در کنار امیر مهدی زاده قهرمان جهان در مسابقات جهانی پاریس در وزن منهای 60 کیلوگرم سه نماینده کاراته قم برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی در خرداد ماه سال آینده در اندونزی باشند.

انتهای پیام/78002/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول