اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

تیم هیئت کاراته تاکستان به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از برگزاری مسابقات تیم هیئت کاراته تاکستان با حریفان خود در رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

تیم هیئت کاراته تاکستان به میدان می‌رود

حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم هیئت کاراته تاکستان در چارچوب هفته اول و دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه پانزدهم دی ماه در سالن شهید افراسیابی تهران به مصاف رقیبان خود می‌رود.

وی افزود: تیم هیئت کاراته تاکستان در هفته نخست دور برگشت این مسابقات به مصاف تیم شهید داورزنی قرچک می‌رود و در بازی هفته دوم خود مقابل تیم شهرداری ساوه به میدان می‌رود.

داوری عنوان کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان با توجه به جوانی و تجربه کم بازیکنان خود در حال حاضر با کسب سه امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دبیر هیئت کاراته استان اضافه کرد: این تیم با توجه به اینکه در ترکیب خود از کاراته‌کاهای بومی بهره می‌گیرد تا این لحظه از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به علت تجربه کم بازیکنان خود نتوانسته است آن طور که شایسته است خود‌نمایی کند.

وی تصریح کرد: تیم کاراته استان در دور برگشت این مسابقات با تغییراتی که در کادر فنی و ترکیب ورزشکاران خود به وجود آورده است  به طور‌حتم در دور برگشت این مسابقات به مراتب مقابل رقیبان با آمادگی بیش‌تری ظاهر می‌شود.

داوری اظهار داشت: تیم هیئت کاراته تاکستان که به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حاضر می‌شود با توجه به انصراف هشت تیم لیگ برتری به طور حتم به لیگ‌های پایین‌تر سقوط نخواهد کرد و سال آینده باز هم این فرصت را دارد تا با برنامه‌ریزی بهتر و پشتوانه‌ای محکم‌تر و قطعا با آمادگی کامل‌تری در این مسابقات حضور پیدا کند.

دبیر هیئت کاراته استان در ادامه عنوان کرد: در مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور هشت تیم ایران یاسا، شهدای الوند، فولاد مبارکه سپاهان، صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد، باشگاه گاز زنجان، شهرداری ساوه، شهید داورزنی قرچک و هیئت کاراته تاکستان حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روز اربعین حسینی مطابق سال‌های گذشته کاراته‌کاهای استان در غم چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش عزاداری می‌کنند، افزود: این برنامه هر ساله در دستور کار این هیئت ورزشی قرار دارد.

انتهای پیام/77004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول