اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ازنا:

ورزشکار ازنایی در مسابقات کاراته جهانی درخشید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا گفت: زهرا سالاروند ورزشکار کاراته‌کای ازنایی در مسابقات جهانی کاراته در مالزی صاحب مقام شد.

ورزشکار ازنایی در مسابقات کاراته جهانی درخشید

علی‌محمد مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا عنوان کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی کاراته سبک کوبه اوزاکا با حضور 12 تیم از کشورهای ایران، مالزی، اندونزی، ویتنام، آرژانتین، نپال، سنگاپور، فیلیپین، اسکاتلند، برونئی، هند و هنگ‌کنگ در سالن چراس شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد که تیم ایران عنوان نخست این مسابقات را به دست آورد.

وی از درخشش ورزشکار ازنایی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: زهرا سالاروند موفق به کسب نقره کاتای تیمی، برنز کومیته انفرادی 68+ کیلوگرم و برنز کومیته تیمی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات حریفان زهرا سالاروند از کشورهای اندونزی، هند، مالزی، استرالیا، نپال، فیلیپین و ژاپن بوده‌اند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول