اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سبک شیتوریوهانکوریو کاراته خراسان رضوی خبر داد

تمرینات 5 کاراته‎کار خراسان‎رضوی برای حضور در رقابت‎های جهانی اسپانیا

خبرگزاری فارس: نماینده سبک شیتوریوهانکوریو کاراته خراسان رضوی گفت: 5 ملی‌پوش استان تمرینات آمادگی خود را برای حضور در رقابت‎های جهانی اسپانیا ادامه می‎دهند.

تمرینات 5 کاراته‎کار خراسان‎رضوی برای حضور در رقابت‎های جهانی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حامد ظفرانلو اظهار داشت: رقابت‎های جهانی سبک شیتوریوهانکوریو کاراته تیرماه سال آینده در اسپانیا برگزار خواهد شد و تیم ملی کاراته کشور در این سبک در این رقابت‎ها حضور خواهد داشت.

وی که خود نیز به عنوان مبارز در تیم ملی سبک شیتوریوهانکوریو کاراته حضور دارد عنوان کرد: علی حسن‌زاده، محمدجواد فولادیان، حسین صدری و مرتضی بهادری تمرینات منظم خود را زیر نظر من تا فرا رسیدن اردوی متمرکز تیم ملی در اصفهان که یک ماه قبل از آغاز مسابقات جهانی برگزار می‌شود، ادامه خواهند داد.

ظفرانلو با بیان اینکه سبک شیتوریوهانکوریو کاراته برای اولین بار در ایران در سال 1386 معرفی شده است، اظهار کرد: از سال 90 فعالیت این سبک به طور رسمی در استان خراسان‎رضوی آغاز شد و با برگزاری یک دوره استاژ در تیرماه امسال، زیر نظر رئیس سبک شیتوریوهانکوریو در ایران و هماهنگی ورزشکاران این سبک، آزمون کمربند دان یک این رشته در شهریورماه در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 باشگاه در مشهد به صورت فعال در سبک شیتوریوهانکوریو فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در آبان ماه امسال نیز با برگزاری مسابقه انتخابی میان ورزشکاران این سبک در استان، تیمی متشکل از 25 مبارز به رقابت‌های قهرمانی کشور در اصفهان اعزام کردیم که حاصل تلاششان یک مدال طلا، 2 نقره و 8 برنز این رقابت‌ها بود.

ظفرانلو با اشاره به استقبال زیاد جوانان از این سبک به دلیل فعال شدن مبارزات آزاد این رشته در استان عنوان کرد: این سبک یکی از سبک‌های برتر فدراسیون کاراته کشور است و مسابقات قهرمانی این رشته با حضور تعداد زیادی از مبارزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه خوب کاراته کشور در جهان و حضور سبک شیتوریوهانکوریو در میان سبک‌های تیم ملی در رقابت‌های جهانی بیان کرد: با تلاش‌هایی که می‌شود و حمایت‌های هیئت کاراته استان، تعاملات خوبی با نمایندگی این سبک در کشور وجود دارد و آینده روشنی برای سبک شیتوریوهانکوریو کاراته در خراسان‌رضوی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/70005/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول