اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر کاراته صورت می‌گیرد

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با مقاومت و مرکزی

خبرگزاری فارس: تیم کاراته بانوان قم در مسابقات لیگ دسته برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور دو مسابقه حساس برابر حریفان خود برگزار می‌کند.

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با مقاومت و مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر تیم‌های مختلفی از کاراته قم در مسابقات لیگ‌های دسته‌های مختلف کاراته باشگاه‌های کشور حضور یافته و موفق به کسب عناوین قابل توجهی شده‌اند که یکی از آنها تیم بانوان قم به شمار می‌رود.

امسال نیز که تیم‌های قمی در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور اعم از لیگ برتر، جوانه‌ها و آینده‌سازان کاراته کشور حضور دارند، تیم کاراته قم در پیکارهای لیگ دسته برتر این رشته در بخش بانوان برای نشان دادن توانمندی‌های کاراته بانوان قم حضور یافته است.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور امسال در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و طی آن با اعلام برنامه دیدارهای هفته دوم از بازی‌های دور برگشت لیگ، حریفان تیم بانوان کاراته قم در این هفته از رقابت‌ها مشخص شدند.

 

*مصاف قم با مقاومت بسیج

سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور برنامه دیدارهای هفته دوم از نیم فصل دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه‌های کاراته بانوان کشور را در حالی اعلام کرد که بانوان کاراته‌کای قمی در دو مسابقه حساس برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی با نمایندگان تهران و مرکزی به رقابت می‌پردازند.

پیکارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول کاراته باشگاه‌های بانوان کشور در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود و تیم کاراته بانوان هیئت قم در گروه اول مقدماتی با حریفان خود پیکار می‌کند تا شانس صعود به مرحله نهایی را بیشتر کند.

بانوان کاراته‌کای قمی در نخستین مسابقه خود در گروه نخست باید به مصاف تیم کاراته بانوان مقاومت بسیج بروند، ضمن اینکه در سایر رقابت‌های این گروه نیز دیدارهای مهمی برگزار می‌شود که نتایج آن در جایگاه تیم هیئت قم در جدول تاثیر زیادی دارد اما اگر بانوان قمی دیدار برابر مقاومت بسیج را با پیروزی پشت سر بگذارند موقعیت خوبی در جدول به دست خواهند آورد.

این در حالی است که در مرحله دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ برتر کاراته، تیم بانوان هیئت کاراته قم برابر تیم هیئت کاراته استان مرکزی به روی تاتامی خواهد رفت، ضمن اینکه در این گروه مقاومت بسیج در رده نخست ایستاده و مناطق نفت‌خیز جنوب دوم است.

رقابت‌های گروه نخست لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مقاومت بسیج، هیئت کاراته مرکزی، مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت کاراته قم و هیئت کاراته خراسان رضوی برگزار می‌شود و در پایان دو تیم به نیمه نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول