اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستای احیای کاشان خبر داد

آموزش 4 هزار نفر از اعضای اصناف در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان از آموزش 4 هزار نفر از اعضای اصناف این شهرستان خبر داد.

آموزش 4 هزار نفر از اعضای اصناف در کاشان

سید حسین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان این آموزش‌ها را شامل آموزش احکام، احکام کسب، اخلاق و امر به معروف دانست و اظهار داشت: این تعداد افراد از آغاز اجرای طرح آموزش اصناف توسط اساتید و مربیان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان آموزش دیده‌اند.

وی آشنایی اصناف با معامله در شرع اسلام، مسائل شرعی کاسبی و خرید و فرش را از جمله اهداف این آموزش‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: آشنایی با احکام کسب و کار در شرع اسلام یکی از مؤلفه‌های اخذ جواز کسب و یا تمدید آن است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان همچنین از تشکیل پرونده برای بیش یکهزار نفر از نیروی آمر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر از این تعداد نیروی دارای پرونده ثبت شده در ستاد احیای شهرستان کاشان تعداد 300 نفر نیروی فعال هستند.

موسوی یادآور شد: عمده فعالیت‌های نیروهای تذکر لسانی ستاد احیای شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز و ایام ویژه فصل گل و گلاب در این شهرستان است.

به گفته وی، نیروهای تذکر لسانی ستاد احیای شهرستان کاشان علاوه بر این ایام خاص، همه هفته روزهای زوج هفته در مراکز پر رفت و آمد و مرکز شهرستان و پیش از اذان مغرب و عشاء در قالب تیم‌های تذکر لسانی فعالیت دارند. 

وی با اشاره به 30 هزار تذکر لسانی انجام شده در تعطیلات نوروز امسال افزود: در 9 ماهه امسال نزدیک به 100 هزار تذکر لسانی توسط نیروهای ستاد احیای این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول