اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علما و ائمه جماعات شهرری

همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرری برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور علما و ائمه جماعات شهرری برگزار شد.

همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور علما و ائمه جماعات شهرری برگزار شد.

شهردار منطقه 20 در همایش امر به معروف و نهی از منکر این منطقه که با حضور قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور،‌ قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، از مشارکت بیش از 40 هزار شهروند این منطقه در همایش و کارگاه‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سطح محله‌های 22 گانه منطقه 20 خبر داد.

عظیم بابایی اظهار داشت: 150 فعالیت مشارکتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با حضور بیش از 40 هزار شهروند، طی 9 ماهه گذشته در سطح محله‌های 22‌ گانه این منطقه انجام شده است.

وی بر اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های مورد اشاره در قالب 31 همایش، 24 کارگاه آموزشی، 10 مسابقه کتابخوانی، اردوهای آموزشی_تفریحی، پنج مراسم سخنرانی، برپایی هفت نمایشگاه کتاب در سطح محله‌های 22 گانه و با محوریت مساجد و مراکز فرهنگی و سراهای محله برگزار شده است.

شهردار منطقه 20، هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین حجاب و عفاف و تذکرهای مذهبی و توزیع 500 جلد کتاب در بین شهروندان و اقشار تأثیرگذار را از دیگر اقدامات این منطقه در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

وی فعالیت مدیران محله و شورایاری‌های منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سطح محله‌ها به مدیران محله واگذار شده است که ایجاد پیوستگی اجتماعی و حضور حداکثری شهروندان در برنامه‌های مشارکتی محله محور از نتایج مهم این امر است.

گفتنی است، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی قائم مقام معاونت اجتماعی_فرهنگی شهرداری تهران، جواد صادق‌زاده قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، مصطفی خرسندی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، شهردار منطقه، قائم مقام شهردار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و علما و ائمه جماعات شهرری در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول