اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین شهر:

احیای امر به معروف را با استفاده از گفتار ائمه عملیاتی کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شاهین‌شهر گفت: برای رسیدن به احیای امربه معروف از گفتارهای ائمه استفاده شود.

احیای امر به معروف را با استفاده از گفتار ائمه عملیاتی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان پیش از ظهر امروز در همایش رابطان عفاف و حجاب که در فرمانداری شاهین شهر برگزار شد به سخنی از شهید مطهری در مورد غرب و شرق اشاره کرد و افزود: شهید مطهری می‌فرماید غرب و شرق همانند لبه دوقیچی‌‌اند که در مقابل هم موضع گرفته‌اند اما برای نابودی اسلام این دوقیچی باهم متحد می‌شوند تا دین اسلام را نابود کنند.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار وسیعی هم برای از بین بردن اسلام و هم برای از بین بردن حجاب صورت پذیرفته است که از نمونه‌های آن می‌توان رضا شاه و امثال او که وابسته به دنیای غرب بودند نام برد.

امام جمعه شاهین شهر تاکید کرد: در زمانی که نظام پهلوی غول مرده و تاریخ مصرف آن به پایان رسید و انقلاب به پیروزی رسید این بساط نوکران غرب جمع شد و بیداری اسلامی به راه افتاد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف آمریکا تقابل جدی بین اسلام و کفر است، گفت: وظیفه شما رابطان این است که بحث فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را به صورت جد و عملی در جامعه پیاده‌سازی کنند.

ملکیان در پایان به ایام اواخر ماه صفر اشاره کرد و گفت: در اواخر این ماه رحلت نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)و شهادت امام رضا (ع) را داریم که ما باید با توجه به گفتارهای ائمه در راه رسیدن به این مسیر گام‌های بلندی برداشته و از روایت و احادیث آنها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول