اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عزت‌السادات حجازی:

امر به‌ معروف در جامعه بایگانی شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بایگانی شده است!

امر به‌ معروف در جامعه بایگانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس در شاهین شهر، عزت‌السادات حجازی بعدازظهر امروز در جمع حاضران در همایش عفاف و حجاب که در فرمانداری شاهین شهر به مناسبت 17دی ماه سال‌روز کشف حجاب برگزار شده بود با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی از تمام هستی‌مان سرمایه‌گذاری کردیم تا دشمن را نابود کنیم و در این راه قربانیان نظامی ما شهدا بودند، اظهار کرد: امروزه قربانیان در جنگ نرم در اجتماع مشخص هستند.

وی ادامه داد: ما در این جنگ که روح و روان افراد و جوانان ما را هدف قرار گرفته از تمام هستی‌مان استفاده نکرده‌ایم و این فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد متدین بایگانی شده است.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: دشمنان اسلام با تمام هستی خود به جنگ اسلام آمده‌اند و با یک برنامه‌ریزی پویا و جامع در حال پاشیدن بذر بی تفاوتی در دل مسئولان و افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها هستند تا بتوانند بر این جامعه اسلامی مسلط و آن را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه لذت گناه را در جامعه اسلامی به کسی داد، گفت: با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجازه گناه کردن را به کسی ندهید و نسبت به موضوع بی تفاوت نباشید.

حجازی اضافه کرد: امر به معروف یعنی انضباط اجتماعی و غیرت دینی ما نسبت به این فریضه کم رنگ شده و تنها راه حل فعال کردن آن توجه به سخنان رهبر انقلاب و واجب دانستن این فرضیه در جامعه به صورت عملی است.

انتهای پیام/2301/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول