اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم:

پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم از اعطای تسهیلات از سوی دانشگاه‌ها، ستاد مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی به پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی کرمی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم گفت: در بحث امر به معروف باید از سطحی‌نگری پرهیز کرد و به مسایل کلیدی و ریشه‌ای پرداخت.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: توجه به برخی معروف‌ها موجب می‌شود، بسیاری از منکرات رخ ندهد.

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم بر ضرورت خودسازی استادان تأکید و خاطرنشان کرد: توجه استادان به مسایل تربیتی دانشجویان ضرورتی انکارناپذیر است که عدم توجه به آن رسالت معلمی را زیر سؤال می‌برد.

وی برگزاری کرسی آزاداندیشی را در احیا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مؤثر دانست و خواستار تقویت کرسی‌های آزاداندیشی شد.

کرمی اظهار کرد: عدم ارائه‌ الگوی پوششی مناسب برای دانشجویان موجب ترویج منکرات شده است و باید دانشجویان را به استفاده از پوشش صحیح اسلامی ترغیب کرد.

وی به بخش دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در بحث امر به معروف و نهی از منکر، مکرراً به تذکر لسانی صحیح تأکید کرده‌اند اما متأسفانه بی‌تفاوتی و عدم شجاعت تذکر، موجب کاهش چشمگیر این فریضه‌ الهی شده است و برای احیاء این امر باید گروه‌های ویژه‌ای برای تذکر لسانی مشخص شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم در ادامه فضای مجازی را محیطی بسیار مناسب برای انجام تبلیغات مؤثر و انتقال محتوای مناسب توصیف کرد و خواستار انتشار محتوای مفید در قالب‌های زیبا و جذاب در سایت‌های مختلف شد.

وی در پایان از اعطای تسهیلات از سوی دانشگاه‌ها، ستاد مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی به پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول