اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار:

مردم حاضرند گاز خانگی نداشته باشند اما هوای پاک تنفس کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار گفت:امروزه اکثر مردم اعلام آمادگی خود برای از بین بردن آلودگی هوا حتی به شرط قطع شدن گاز خانگی‌شان کرده‌اند تا بتوانند در یک هوای سالم و پاک تنفس کنند.

مردم حاضرند گاز خانگی نداشته باشند اما هوای پاک تنفس کنند

حسینعلی حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر در مورد کارهای انجام گرفته توسط نمایندگان مجلس در کلان‌شهرها اظهار کرد: از جمله کارهای صورت گرفته دعوت از کارشناسان و مسئولان سازمان محیط زیست برای رفع بحران آلودگی هوا بوده است.

وی افزود: در نزدیک کلان‌شهری مثل اصفهان که شهرستان‌های نزدیک به خود همانند شاهین شهر و برخوار را نیز در خود جای داده است، به علت اینکه بعضی از کارخانجات و نیروگاه‌های بزرگ از سوختی همانند گاز استفاده نمی‌کنند آنها را نیز به این وضعیت دچار کرده است.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه آلودگی هوای اصفهان و شهرستان‌های نزدیک به آن جان هزاران کهنسال و خردسال و بیمار را به خطر انداخته است، تاکید کرد: ما همانند سایر مردم برای این وضعیت نگرانیم.

وی ادامه داد: از مسئولان در دولت و اهل صنعت می‌خواهیم که به سمت رعایت کردن استانداردها و استفاده از سوخت‌های مایع به جای سوخت‌های فسیلی بروند.

حاجی در پایان تصریح کرد: من به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار اعلام می‌کنم مردم حاضر به همکاری حتی در صورت پایین آوردن مصرف گاز خانگی یا قطع آن برای داشتن یک هوای سالم و پاک هستند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول