اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه صنعتی اصفهان:

قراردادهای پژوهشی دانشگاه صنعتی 40 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: میزان قراردادهای پژوهشی دانشگاه صنعتی در سال جاری 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

قراردادهای پژوهشی دانشگاه صنعتی 40 میلیارد تومان است

منوچهر حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد حمایت از طرح‌های پژوهشی اظهار کرد: از دو سال گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان پژوهش محوری و هدفمند کردن این امر، در دستور کار مدیریت دانشگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تدوین طرح‌های کلیدی مورد نیاز صنایع کشور از جمله اقدامات شکل گرفته در این دانشگاه است، افزود: این دانشگاه اقدام به تشکیل کمیته‌های 10‌گانه پژوهشی برای شناسایی پژوهش‌های مورد نیاز کرده است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان به محوریت طرح‌ها مبتنی بر برطرف کردن مشکلات فعلی اشاره و تصریح کرد: در راستای حمایت از محققان، 60 درصد از بودجه‌‌های اجرایی یک طرح در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان دست پژوهشگران را برای فعالیت‌های علمی همه جانبه باز گذاشته است.

حیدرپور به استقبال صنایع از طرح‌های پژوهشی این دانشگاه خبر داد و گفت: میزان قرارداد‌های منعقد شده در سال گذشته مبلغ 200 میلیارد ریال بوده که این رقم در سال جاری به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول