اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد

پرداخت 485 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان ایجرودی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از پرداخت 485 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان ایجرودی خبر داد.

پرداخت 485 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان ایجرودی

سید مسعود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ایجرود در راستای حل مشکلات فوری مددجویان این نهاد اقدام به پرداخت کمک‌های موردی ویژه به آنها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی ویژه برای حل مشکلات فرهنگی، معیشتی، درمانی، تحصیلی و ... به مددجویان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: در 9 ماهه سال‌جاری 485 نفر از کمک‌های موردی ویژه کمیته امداد شهرستان ایجرود بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود تصریح کرد: در راستای پرداخت این تعداد کمک، مبلغ بیش از 200 میلیون ریال توسط کمیته امداد ایجرود هزینه شد.

 

وی در ادامه به سایر خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان، اشتغالزایی برای جامعه هدف و همچنین ارائه خدمات درمانی نیز از دیگر اقداماتی است که کمیته امداد ایجرود در حمایت از جامعه هدف انجام می‌دهد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه نیز اشاره کرد و گفت: این نوع وام‌ها نیز به منظور توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تنها هدف کمیته امداد در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه نیست، اضافه کرد: افزایش حس خودباوری و اتکا به نفس در مددجویان از دیگر اهدافی است که در پرداخت این نوع وام‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول