اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری قائمشهر

رئیس اداره محیط زیست در مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر رئیس جدید اداره محیط زیست در مازندران معرفی شد.

رئیس اداره محیط زیست در مازندران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائمشهر، در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر از زحمات ناصر کیایی رئیس پیشین اداره حفاظت از محیط زیست قائمشهر قدردانی و محمد رحمتی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

کیایی قرار است به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت از محیط زیست بابلسر معرفی شود.

فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله ‌دهه‌فجر از این روزها و برگزاری آیین‌ مختلف به عنوان فرصتی برای پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

علی پیرفلک افزود: به برکت انقلاب اسلامی از سال 57 تاکنون شاهد به ثمر نشستن افتخارات و کسب موفقیت‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری بودیم.

پیرفلک گفت: آمدن امام راحل (ره) به ایران اسلامی تحول و تغییرات اساسی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد و امروزه ملت ایران باید با ارج نهادن به آرمان‌های امام و شهدا و با پیروری از رهبر فرزانه انقلاب قدردان این افتخارات باشند.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز وظیفه سنگین حفاظت از انقلاب را بر عهده دارد و باید با تلاش و همت مضاعف در راه کسب علم و دانش و رسیدن به خودکفایی حرکت کند.

پیرفلک بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی را از جمله برنامه‌های این دهه در قائم‌شهر اعلام کرد.

فرماندار قائم‌شهر در ادامه از کمک 320 میلیون ریالی بانوان این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: 11 عدد خشت طلا به ارزش 102 میلیون و 500 هزار ریال، 12 قطعه طلا به ارزش 170 میلیون ریال و دو قطعه طلا 24 عیار به ارزش 10 میلیون ریال از جمله کمک‌های بانوان قائمشهری در سال‌ جاری برای بازسازی عتبات عالیات است.

وی اهدای 400 کیلو برنج به ارزش 12 میلیون ریال را از دیگر کمک‌های بانوان قائمشهری برای بازسازی عتبات عالیات برشمرد و افزود: برنج‌های اهدایی برای تغذیه کارگرانی که کار بازسازی عتبات عالیات را انجام می‌دهند، مصرف شد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران نیز وظیفه این دستگاه را حفظ منابع زیست محیطی جامعه دانست و گفت: مخالفت با انجام برخی طرح‌ها به دلیل مغایرت با اصول زیست محیطی است و به معنای جلوگیری از انجام کار نیست.

هرمز محمودی‌راد افزود: توسعه و وارد کردن فناوری حق جامعه است، ولی اگر این اقدام مخل آسایش موجودات شود، برای سازمان حفاظت از محیط زیست قابل قبول نیست.

وی بر اعمال توسعه مبتنی بر بهره‌گیری از شیوه مناسب و موافق زیست محیطی تأکید کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خود را با این شیوه و شرایط محیط زیستی هماهنگ کردند.

مدیرکل محیط زیست مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با انتخاب مشاور محیط زیست در اداره مدیریتی خود نسبت به انتقال مسایل زیست محیطی در میان کارکنان خود تلاش کنند.

انتهای‌پیام/2296/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول