اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست خراسان‌رضوی:

حفاظت از محیط زیست در صنایع قند خراسان‌رضوی نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: نهادینه شدن فرهنگ حفاظت محیط زیست در صنایع قند، خراسان‌رضوی را به گونه‌ای از دیگر استان‌ها متمایز کرده است.

حفاظت از محیط زیست در صنایع قند خراسان‌رضوی نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید جلالوندی ظهر امروز در دویست و چهل و یکمین جلسه زیر کمیته حفاظت از منابع آب و محیط زیست کارخانجات قند استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: کاهش ضایعات و آلودگی‌ها حاصل توجه به رسالت محیط زیستی صنایع قند است.

جلالوندی گفت: اشاعه فرهنگ حفاظت از منابع آب و محیط زیست در صنایع قند استان دارای وضعیتی مطلوب است که حاصل برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر از واحدها جهت حصول اطمینان از اجرای صحیح مصوبات است.

رئیس زیر کمیته حفظ منابع آب و محیط زیست خراسان‌رضوی، کاهش مصرف آب با ارتقای فرایند تولید، احداث تصفیه‌خانه و استفاده از تکنولوژی مدرن، کاهش مصرف انرژی، اجرای طرح تغلیظ و ویناس و نیز راه‌اندازی سیستم‌های تصفیه فاضلاب را از مهم‌ترین اقدامات زیربنایی این صنایع برشمرد.

جلالوندی افزود: فعالیت‌های ارزشمندی که در زمینه بهبود تکنولوژی در خط تولید این صنایع صورت گرفته قابل تقدیر است و تداوم اینگونه فعالیت‌های محیط زیستی مرهون مسئولیت‌پذیری زیر کمیته مربوطه و ارتباط مؤثر اعضای هیئت مدیره این مرکز با صاحبان صنایع و محیط زیست است.

زیر کمیته حفظ منابع آب و محیط زیست استان در سال 74 بنا به پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست و مشارکت مرکز بررسی، تحقیق و آموزش صنایع قند ایران در استان و با هدف همکاری و تعامل با صنایع قند و رفع مشکلات محیط زیستی این صنایع شکل گرفت و به گزارش دفتر فنی محیط زیست این مرکز، کارخانجات قند استان تنها در سال 90 در زمینه حفاظت از منابع و بهینه سازی مصرف بیش از 54 میلیارد و 902 میلیون ریال هزینه‌گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/70002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول