اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول محیط زیست جغتای خبر داد

حضور 1800 نفر در کارگاه‌های آموزشی محیط زیست جغتای

خبرگزاری فارس: مسئول حفاظت محیط زیست جغتای از برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست در این شهرستان خبر داد.

حضور 1800 نفر در کارگاه‌های آموزشی محیط زیست جغتای

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی، سید مقتدی آقامیری گفت: این کارگاه آموزشی با هدف برقراری ارتباط دوسویه و پاسخگویی به سئوالات بسیجیان و بهورزان این شهرستان در زمینه حفظ محیط زیست و با حضور 65 شرکت‌کننده برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این قبیل کارگاه‌های آموزشی ضمن اینکه در بسط مفاهیم و راهکارهای حفاظت محیط زیست مؤثر است مورد استقبال شهروندان نیز واقع شده است.

آقامیری به برگزاری بیش از 20 کارگاه آموزشی با پوشش یک‌هزار و 800شرکت‌کننده، از زمان راه‌اندازی نمایندگی حفاظت محیط زیست در این شهرستان خبر داد و افزود: عمده مباحث مطروحه در این گونه نشست‌ها بررسی چالش‌های منتج از آلودگی‌های محیط زیست و پسماندها و تبادل نظر درباره راهکارهای مقابله با اثرات سوء ناشی از تخریب طبیعت و تنوع زیستی است.

آقامیری با اشاره به اینکه موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی در سال‌ جاری به عنوان اولویت نخست در برنامه‌های عملیاتی سازمان حفاظت محیط زیست کشور مطرح است، گفت: این نمایندگی در حد بضاعت خود و با همراهی همیاران و علاقه‌مندان به مباحث محیط زیستی کارگاه‌های آموزشی را با مضامین مرتبط ویژه دهیاران، روحانیون، دانش‌آموزان، بسیجیان، بهورزان و فرهنگیان برگزار کرده است.

مسئول حفاظت محیط زیست جغتای اظهار داشت: حداقل تا زمانی که آثار تخریب در طبیعت،‌ مدیریت ناصحیح پسماند، استقرار و توسعه غیر اصولی صنعت و شکار و صید غیر مجاز را شاهد هستیم موضوع آموزش محیط زیست باید ادامه داشته باشد.

انتهای‌پیام/70019/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول