اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست لرستان:

متخلفین محیط زیست در لرستان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: هشت متخلف محیط زیست در سفیدکوه لرستان دستگیر شدند.

متخلفین محیط زیست در لرستان دستگیر شدند

محمدحسین بازگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: محیط‌بانان یگان حفاظت اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان طی گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد موفق به دستگیری هشت نفر متخلف که اقدام به شکار و صید غیرمجاز در سطح استان می‌کردند، شدند.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در این رابطه یک قبضه اسلحه برنو، 9 قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه مقادیر زیادی مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود: علاوه بر این دو رشته تور ماهیگیری سالیک، چهار قطعه تور پرنده‌گیری و یک دستگاه اره برقی از این متخلفان که اقدام به قطع درختان می‌کردند، کشف و ضبط شد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پس از أخذ جریمه ناچیز بابت این همه خسارت به محیط زیست، جهت هرگونه برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بازگیر خاطرنشان کرد: امیدواریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر بازنگری در قوانین شکار و صید را تصویب کنند، تا دیگر شاهد این همه تخلف شکار نباشیم و بتوانیم طبیعت زیبای خدادادی را برای آینده به میراث بگذاریم.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول