اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

آب‌رسانی به شهرهای سیستان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: طرح آب‌رسانی به شهرهای سیستان از پروژه‌های مهرماندگار در دهه فجر امسال انجام می‌شود.

آب‌رسانی به شهرهای سیستان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل صدراییه پیش از ظهر امروز در بازدید نمایندگان ستاد مهر ماندگار کشور، معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از پروژه‌های مهر ماندگار شمال استان اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، روند پیشرفت پروژه‌های شمال استان رو به افزایش است.

وی افزود: در شمال استان، سه پروژه مهر ماندگار وجود دارد که دو پروژه در بخش آب و یک پروژه در بخش فاضلاب می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: این پروژه‌ها شامل خط دوم انتقال آب به شهر زاهدان با پیشرفت فیزیکی 8.43 درصد، آب‌رسانی به شهرهای سیستان با 94 درصد پیشرفت و پروژه فاضلاب زابل با پیشرفت فیزیکی 9.71 درصد در حال انجام است.

صدراییه ادامه داد: آب‌رسانی به شهرهای سیستان یکی از طرح‌های مهم سال‌جاری است که در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از آب تصفیه شده و بهداشتی حق طبیعی شهروندان سیستانی است گفت: عملیات این پروژه بزرگ از سال 1387 به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان واگذار شده است که با توجه به پیشرفت قابل توجه این طرح به زودی شاهد رفع کمبود آب در منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه خواستار انجام تعهدات ستاد پیگیری مهر ماندگار برای تأمین فولاد برای خط دوم انتقال به شهر زاهدان شد و گفت: از مهم‌ترین مشکلات این پروژه‌ها، اختصاص نیافتن 35 میلیون یورو اعتبار ارزی است که در حال پیگیری است.

در پایان بازدید، هیئت بازدیدکننده روند اجرایی پروژه‌ها را خوب توصیف کردند و مقرر شد اوراق مشارکت این پروژه‌ها از طریق ستاد مهر ماندگار انجام گیرد.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول