اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 شهر این استان محقق شد

اجرای 259 کیلومتر شبکه فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 259 کیلومتر شبکه فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد در 5 شهر این استان خبر داد.

اجرای 259 کیلومتر شبکه فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

 علی‌جان صادقپور مدیر عامل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامات این شرکت بهسازی و توسعه تأسیسات آبرسانی و بهبود سیستم‌های کنترل کیفی به منظور ارتقاء کمیت و کیفیت آب شرب و اجرای طرح فاضلاب در سطح 5 شهر استان بوده است.

صادقپور اعلام کرد: 259 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب در 5 شهر استان اجرا شد که از این مقدار در شهر یاسوج 200، دوگنبدان 25، دهدشت 14، چرام 12 و سی‌سخت 8 کیلومتر جمعا به طول 259 کیلومتر می‌باشد.

صادق‌پور گفت: توسعه شبکه فاضلاب در استان متناسب با اعتبارات سالیانه  ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج با ظرفیت حدود 45 هزار مترمکعب در شبانه‌روز در سه مدول با پیشرفت فیزیکی 99 درصد در حال بهره‌برداری می‌باشد و برای تصفیه فاضلاب جمعیتی معادل 200 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه دوگنبدان دارای پیشرفت 56 درصد بوده، مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب دهدشت 100 درصد پیشرفت داشته و هم اکنون در مدار بهره‌برداری قرار دارد و مدول دوم آن با پیشرفت 25 درصد در حال ساخت است.

صادق‌پور افزود: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر چرام و سی‌سخت در حال پیگیری واگذاری به بخش خصوصی است اما به دلیل عدم تأمین اعتبار کافی پیشرفت طرح‌های فاضلاب کم بوده و کار به کندی پیش می‌رود.

 این مسئول عنوان کرد: امیدواریم مسئولان کشوری و استانی تلاش در راستای تخصیص اعتبار به این شرکت را مورد توجه قرار داده تا با تسریع عملیات اجرایی و تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گام مهمی در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی شهروندان برداشته شود.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول